تاریخ انتشار: 1396/02/07 16:59
اختصاصی| نقش پر رنگ فکری در mis؛
کد خبر: 214479

مدعی سقوط چگونه به ساحل آرامش رسید

تیم نفت مسجد سلیمان که در اواسط فصل خطر سقوط به لیگ دسته دوم را احساس می کرد، با آمدن محمود فکری از خطر سقوط در امان ماند.
مدعی سقوط چگونه به ساحل آرامش رسید

به گزارش فرتاک ورزشی، پس از آنکه محمود فکری به عنوان سرمربی جدید تیم نفت مسجد سلیمان انتخاب شد، سبک جدیدی از تمرینات را در این تیم به وجود آورد که این نوع ازتمرینات را در تیم نساجی نیز به مرحله اجرا درآورده بود که نتایج این تمرینات را در رتبه نساجی در نیم فصل اول می توانیم مشاهده کنیم.

با آمدن فکری به تیم نفت مسجد سلیمان، این تیم به بلوغ تاکتیکی خوبی رسید. شاید در اوایل کار در چند بازی به مشکل برخوردند، اما فکری به خوبی مدیریت بحران کرد و این تیم را از خطر سقوط دور ساخت.

البته این نکته را نیز باید اشاره کنیم که در بازی هایی که فکری در این تیم نتیجه نمی گرفت اگر به تمامی بازی ها با تفکر نگاه کنیم، متوجه این مهم می شویم که تیم، فوتبال با کیفیتی را به مرحله اجرا درآورده است.

شاید اگر مدیران تیم نساجی کمی زودتر به مشکلات این تیم رسیدگی می کردند و مانع از جدایی این مربی با دانش می شدند، شاید الان این تیم ریشه دار یکی از بخت های صعود به لیگ برتر بود.

در این هفته رقابت های لیگ دسته اول به اتمام می رسد، آیا مدیران نفت مسجد سلیمان قرارداد فکری را تمدید می کنند یا فکری در تیم دیگری به چالش مربیگری خود ادامه می دهد.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmrzm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت مسجدسلیمان در لیگ یک ماندنی شد/ پنجمین هفته ناکامی ابراهیم زاده در مس
اختصاصی| زور ابراهیم زاده به فکری نرسید؛