تاریخ انتشار: 1396/02/16 11:16
اختصاصی| ضعیف ترین گلر لیگ یک، مهدی پاشا را زیر سوال برد؛
کد خبر: 212631

اگر کیفیت لیگ یک این است، بهتر است سهیمه لیگ برتر را کاش دهند/ آقای مهابادی این گلر سلیقه شما بود لطفا پاسخگو باشید

با پایان لیگ دسته اول فوتبال کشور، جام آزادگان، تیم های پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت به لیگ برتر صعود کردند و تیم های استقلال اهواز، وحدت یزد و خیبر خرم آباد به لیگ دسته دوم سقوط کردند.
اگر کیفیت لیگ یک این است، بهتر است سهیمه لیگ برتر را کاش دهند/ آقای مهابادی این گلر سلیقه شما بود لطفا پاسخگو باشید

به گزارش فرتاک ورزشی، با پایان این رقابت های شائبه های جدیدی در فوتبال کشور پیچیده است، که از جدید ترین آن ها می توان به شایعه احتمال تبانی در بازی هفته پایانی، آلومینیوم اراک مقابل فجر شهیدسپاسی شیراز اشاره کر. ،مدیران، مسئولین و کادر فنی تیم خیبر خرم آباد به این مسئله اعتراض کردند و بر روی فیلم این بازی حساس شدند.

فارغ از هر گونه اتفاقی که در این مسابقه افتاد، با دیدن چند باره فیلم این بازی، مهم ترین مسئله ای که با آن می توان اشاره کرد، عملکرد بسیار ضعیف سنگربان تیم آلومینیوم اراک می باشد.

در این بازی که پاشازاده از دروازه بان ذخیره خود استفاده کرد، شاهد آن بودیم که این بازیکن عملکرد و واکنش بسیار ضعیفی از خود نشان داد تا انگشت اتهام به سوی کادر فنی و مسئولین این تیم نشانه برود.

پاشازاده همواره نشان داده که به دنبال فوتبال پاک و سالم است و مغرور تر از این حرف ها می باشد که به دنبال تبانی و این چنین کارهایی برود اما عملکرد بسیار ضعیف دروازه بان این تیم همه چیز را زیر سوال می برد.

تنها نکته ای که سایت فرتاک می خواهد به آن اشاره کند این می باشد که اگر این چنین دروازه بانی در لیگ دسته اول فرصت بازی کردن پیدا می کند، باید به این لیگ و تمامی عوامل آن شک کرد. اگر لیگ دسته اول و کیفیت آن در این قواره می باشد باید به حال آن تاسف خورد.

در چند روز گذشته نظر سنجی های مختلفی در کشور رخ داده است از جمله اینکه در برنامه زنده لیگ یک که از شبکه ورزش پخش می شود، نظرسنجی با این عنوان که آیا دو سهمیه در لیگ دسته اول برای صعود به لیگ برتر کافی است یا خیر؟؟ که نزدیک به هفتادوپنج در صد بینندگان برنامه گزینه خیر را انتخاب کردند! اما سوالی که پیش می آید این می باشد که آیا لیگ برتری که بهترین و با کیفیت ترین بازیکنان در آن حضور دارند، باید با وجود این‌چنین بازیکنان با این کیفیت بسیار پایین از لیگ دسته اول بیش تر از دو تیم صعود کنند؟؟؟

آلومینیوم اراک یکی از تیم های مقتدر این فصل رقابت های لیگ دسته اول بود که اگر پاشازاده زود تر از این ها سرمربی  می شد شاید به لیگ برتر نیز صعود می کرد! اما سوال این است که آیا می توان به داشتن چنین دروازه بانی در این لیگ و با این کیفیت، می توان معترض بود که چرا بیش از دو سهمیه به لیگ برتر صعود نمی کند؟؟

شاید این دروازه بان روز بد خود را سپری می کرد اما به واقع می توان گفت که دروازه بانانی که در لیگ دسته دوم و سوم حضور دارند بسیار بهتر و فنی تر از این بازیکن می باشند. امیدواریم که مربیان و باشگاه های فوتبال کشورمان در ابتدای تیم بستن خود در گزینش و جذب بازیکنان دقت نظر بیشتری داشته باشند تا چنین بازیکنان بی کیفیتی در لیگ یک حضور نداشته باشند و با عملکرد فوق العاده ضعیف خود تمام ارکان باشگاه را زیر سوال نبرند.

گمان می کنیم وی از ابتدای فصل نیز در جمع بازیکنان بود و تحت نظر سرمربی این‌تیم داود مهابادی انتخاب شده است که اگر چنین باشد این مرد خوش نام کشورمان باید پاسخگوی باشگاه باشد

نویسنده: "آلن حیدری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmvjm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده هدایت آلومینیوم اراک را برعهده خواهد گرفت!

پاشازاده: از صدرنشینی پارس جنوبی خیلی خوشحالم
سرمربی آلومینیوم اراک مطرح کرد؛

زور وینگو به پاشازاده نرسید؛ تساوی بدموقع برای گل گهر
اختصاصی| سه بازی و فقط یک امتیاز برای وینگو؛