تاریخ انتشار: 1396/04/10 21:58
کد خبر: 199331

گل‌محمدی: مشکلات زیادی داریم؛ تراکتور تنهاست/علیه آجورلو «جو» می‌سازند، او عاشقانه کار می‌کند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: مشکلات زیادی در تراکتور داریم.
گل‌محمدی: مشکلات زیادی داریم؛ تراکتور تنهاست/علیه آجورلو «جو» می‌سازند، او عاشقانه کار می‌کند

 یحیی گل‌محمدی در پایان تمرین امروز تراکتورسازی، گفت: مشکلات زیادی داریم. امروز در زمین لشگر عاشورا به روی ما بستند. طلب‌های زیادی داریم.

وی افزود: شرایط بد نیست بازی با تیم آکادمی تراکتورسازی به ما کمک کرد. اگر همین روند را ادامه دهیم می‌توانیم تیم خوبی داشته باشیم. مشکلاتی هست و برخی ناهماهنگی‌ها وجود دارد. امروز در را به روی ما بستند. در نقل و انتقلات مشکلات عجیبی داریم باید بدهی‌های گذشته از سوی باشگاه پرداخت شود. شرایط خوب نیست. همه منتظر هستند ببینند باشگاه چه می‌کند. تراکتورسازی تنها است. کسی در این شهر به فکر باشگاه‌ نیست. باشگاه تنها نمی‌تواند کاری کند. اگر مسئولان دست به دست هم ندهند مشکلات بیشتر خواهد شد.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه چه مشکلی باعث شده امروز در زمین عاشورا تمرین نکنند، عنوان کرد: می‌خواستیم در زمین لشگر تمرین کنیم. حالا چه مشکلاتی بوده است به این مسئله اشاره نمی‌کنم. مجبور شدیم به زمین چمن مصنوعی برویم و کارمان را دنبال کنیم. با این رفتارها کار سخت خواهد شد. نباید همه مسئولیت را گردن باشگاه بیاندازیم. این مسئله شدنی نیست. مصطفی آجورلو تا حدودی می‌تواند پول بیاورد و مشکلات را حل کند. اگر این تیم را دوست داریم باید کمک کنیم. بنشینیم پشت میز و فکر کنیم آجورلو کارش را انجام می‌دهد درست نیست.

وی در ادامه تأکید کرد: نباید تیم را تنها بگذارند. باید به تراکتوسازی کمک کرد. کارهای خوبی برای این تیم می‌توان کرد. اگر بخواهیم فقط نظاره گر باشیم شرایط بدتر خواهد شد. ما مربی و بازیکن هستیم یک روز می‌آییم و یک روز می‌رویم اما چیزی که می‌ماند باشگاه است. امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر حل شود.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه آجورلو تا چه حدی موفق بوده است، عنوان کرد:‌ اینکه تا چه حد موفق بوده را من نباید بگویم. در این مدت که قرارداد بستم تنها کسی که دیدم تیم را عاشقانه دوست دارد و دل می‌سوزاند آجورلو است. باید از او تشکر کنم متاسفانه شاید علیه او جوی باشد ولی بیش از توانش کار می‌کند.

وی در مورد غیبت جواد منافی از روز چهارشنبه در تمرینات، تصریح کرد: مشکلی پیش آمده است. طی چند روز آینده تصمیمی می‌گیریم که به سود باشگاه باشد.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا او جدا شده است، تصریح کرد: تا چند روز آینده تصمیم می‌گیریم، صبر داشته باشید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dobxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 واکنش گل‌محمدی به قهر جواد منافی از تراکتور