تاریخ انتشار: 1396/04/01 14:43
نقطه تاریک نقل و انتقالات مس رفسنجان؛
کد خبر: 201731

نیاز مبرم مس رفسنجان به جذب یک مهاجم شش دانگ!

مس رفسنجان علی‌رغم فصل گذشته در این فصل فوق العاده حاضر شده است و توانسته مهره‌های خیلی خوبی جذب کند.
نیاز مبرم مس رفسنجان به جذب یک مهاجم شش دانگ!

 مدیران تیم مس رفسنجان پس از آنکه مدیرعامل تیم خود را مشخص کردند، وی نیز در اولین گام تکلیف سرمربی خود را مشخص کرد و پس از آن، علی سامره بلافاصله به دنبال بهترین‌های لیگ یک رفت و در پست‌های مختلف، بازیکنان قابلی را جذب کرد.

از جذب سعید ابراهیم‌پور در دروازه گرفته تا جذب حامد محمودی و کاظم حیات منش در پست دفاعی و حسین رسولی و جواد مولایی در پست هجومی و جذب علی مرزبان، یکی از بهترین هافبک دفاعی‌های فصل گذشته لیگ یک که همگی نشان از قدرت باشگاه رفسنجانی در نقل و انتقالات داشته است.

اما نقطه تاریک نقل و انتقالاتی مس رفسنجان را می‌توان در عدم جذب مهاجم نوک قلمداد کرد. آنها که در 4 سال گذشته در این پست بهترین ها را داشتند و بازیکن صادر می‌کردند، در این فصل گویا گزینه خوبی نمی‌توانند رو کنند.

رفسنجانی‌ها در 4 سال گذشته بهرام رشیدفرخی و آرمان رمضانی را در پست مهاجم نوک به فوتبال ایران معرفی کردند که هر دوی این بازیکنان به فولاد خوزستان منتقل شدند و اکنون آنها مهاجم نوک شش دانگ و چارچوب شناس ندارند. البته شایعاتی مبنی بر بازگشت رشیدفرخی و یا حتی خرید محمد سوادکوهی، مهاجم فصل گذشته شاهین بوشهر نیز مطرح است که باید دید در روزهای آینده، چه اخباری از رفسنجان مخابره خواهد شد و سامره، چگونه از پس این چالش به سلامت عبور خواهد کرد.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4doo6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم پارس جنوبی به مس رفسنجان پیوست
هفتمین ورودی مس در نقل و انتقالات؛

مهاجم مس رفسنجان به فولاد خوزستان پیوست
دومین انتقال از رفسنجان به فولاد؛