تاریخ انتشار: 1396/09/07 19:45
اختصاصی| مدافعانی که سخت‌گیر نیستند؛
کد خبر: 171831

وضعیت بحرانی گل گهر سیرجان در امتیاز گیری/ سینکی تنها دل خوشی وینگو!

گل گهر سیرجان دیروز در چارچوب رقابت های هفته پانزدهم لیگ دسته اول تن به شکست یک بر صفر مقابل تیم قعرنشین شهرداری تبریز داد.
وضعیت بحرانی گل گهر سیرجان در امتیاز گیری/ سینکی تنها دل خوشی وینگو!

 این شکست درحالی رقم خورد که سیرجان ها هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و برای تیمی که داعیه صعود به لیگ برتر دارد، اصلا اتفاق جالبی محسوب نمی شود. شاگردان وینگو بگویچ در بحران نتیجه گیری هستند و با نگاهی به عملکرداش در پانزده هفته ابتدایی لیگ سال قبل و امسال به نتایج بحرانی آن ها بیشتر پی‌ میبریم.

گل گهر فصل گذشته تا پایان هفته پانزدهم با ۲۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول ایستاده بود اما اکنون فقط ۲۱ امتیاز دشت کرده اند و در جایگاه نهم جدول ایستاده اند. فصل گذشته اختلاف آنها با سپیدرود صدر جدولی فقط ۳ امتیاز بود اما حال با نفت مسجد سلیمان صدر جدولی ۱۵ امتیاز اختلاف دارند که جبران آن محال به نظر می رسد.

یکی از مشکلات بزرگ سیرجان درون دروازه بود که با اضافه شدن روزبه سینکی کمی وضعیت امتیازگیری گل گهر برطرف شد. به راستی اگر گل گهر در آخرین روزهای نقل و انتقالات روزبه سینکی دروازه بان آماده این روزهای خود را جذب نمی کرد چه فاجعه ای برای این تیم رخ می داد؟!

سینکی با آمدن خود به سیرجان خیال وینگو را در داخل دروازه راحت کرد. عملکرد فوق العاده وی باعث شد تا شهرداری تبریز تلاش زیادی برای فروپاشی دروازه سینکی کند اما وی با تیزهوشی و رشادت تمام مانع از اینکار شد تا اینکه بازیکنان گل گهر با بی دقتی خود یک پنالتی آشکار را تقدیم به شهرداری چی ها کردند و آن ها نیز توپ را به تور دروازه چسباندند. 

پس از عملکرد نه چندان مناسب دیگر گلرهای سیرجان در داخل دروازه گل گهر، وینگو تا اینجای کار جواب اعتماد خود به سینکی را گرفته است، چرا که روزبه سینکی بارها در شرایط بحرانی ناجی تیمش بود و از یک فاجعه جلوگیری کرد. شکی نیست که مشکل گل گهر، مدافعین کُند و سخت‌گیر این تیم است که با بی‌دقتی خود، آمارهای بدی را برای گلر باتجربه گل گهر ثبت کرده است و هیچ بعید نیست که اگر مدافعین گل گهر همین‌گونه بازی کنند، آمار گل خورده آنها بدتر از راه‌آهن ته جدولی شود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drbwm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومین کلین شیت سینکی در روز نیمکت‌نشینی آرمان!
اختصاصی| گلر اول گل گهر انتخاب شد؛

دروازه‌بان شهرداری بندرعباس خواهان مطالباتش شد
اختصاصی| سینکی: شکایت کردم اما نامه به فدراسیون نرفت؛

گلر اول گل گهر مقابل بادران چه کسی خواهد بود؟!
وینگو سرگردان مقابل سه دروازه‌بان ناآماده؛