تاریخ انتشار: 1396/08/24 21:48
کد خبر: 173607

اعتراف تلخ رونالدو در تماس تلفنی مشکوک خود به لیونل مسی

رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که کریس رونالدو در تماسی تلفنی به لیونل مسی به او اعلام کرده که برنده توپ طلای 2017 خود اوست.
اعتراف تلخ رونالدو در تماس تلفنی مشکوک خود به لیونل مسی

به تازگی جلدی از نشریه فرانس فوتبال منتشر شد که عکسی از لیونل مسی در کنار توپ طلا روی آن دیده می شد و همین مسئله شایعاتی در مورد رسیدن این جایزه به ستاره آرژانتینی بارسا برای ششمین بار ایجاد کرد.

در صورتی که توپ طلای 2017 به رونالدو برسد، او و مسی در بردن این جایزه، در عدد 5 برابر خواهند شد. برنده توپ طلای امسال روز 7 دسامبر (16 آذر) اعلام خواهد شد و با توجه به اینکه رونالدو امسال با رئال در لیگ قهرمانان و لالیگا به قهرمانی رسیده، از بیشترین شانس برای بردن این جایزه برخوردار است. او پیش از این، جایزه بازیکن فصل اروپا و جایزه سال فیفا را هم به خود اختصاص داد.

چه توپ طلای امسال به رونالدو برسد و چه مسی، تسلط این دو فوق ستاره بر این جایزه به 10 سال خواهدرسید. آخرین بار که بازیکن به غیر از این دو موفق به بردن توپ طلا شد، به سال 2007 برمی گردد که کاکا، ستاره وقت میلان، این جایزه را از آن خود کرد.

هرچند رونالدو از بردن توپ طلای پنجمش مطمئن است اما مسی با شروع خوبی که در این فصل داشت، استارت بهتری برای توپ طلای ششم زده است. او در این فصل در 17 بازی، 16 گل زد، در حالی که رونالدو در 13 بازی، 8 بار موفق به گلزنی شد و در لالیگا هم تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است.

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drlvm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با این رکورد رونالدو از مسی پیشی گرفت