تاریخ انتشار: 1397/06/02 16:37
کد خبر: 133155

عصر ماندگاری شفر بیشتر از منصوریان خواهد شد؟!

​با توقف استقلال تهران در خانه برابر فولاد خوزستان، حالا دیگر بر بسیاری از هواداران این تیم روشن و مبرا شده است که دورانی نگران کننده در انتظارشان است، چرا که عینا مسیر علیرضا منصوریان را این روزها شفر طی می کند!
عصر ماندگاری شفر بیشتر از منصوریان خواهد شد؟!

 علیرضا منصوریان با وجود عدم نتیجه گیری ها و روند بد تیمش در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا همواره جز محبوب ترین های باشگاه استقلال محسوب خواهد شد! این اتفاق بزرگ و شگفت انگیزی است که پس از آن نتیجه های بسیار بد و سقوط آبی ها به گوشه ای از کنج چهاردیواری فوتبال ایران، همچنان یک مربی که مسئول نتایج آن است دوست داشتنی باقی بماند.

دوران دراماتیک استقلال با ورود شفر احساسی تر دنبال شد، مردی محبوب و رفت و خیلی زود پیرمردی هیجان زده توانست به همان میزان محبوبیت را در اردوی استقلالی ها از آن خود کند! کاری که رولند کخ سال ها پیش دقیقا بالعکس آن را صورت داد تا بی سابقه ترین نفرت های تاریخ فوتبال را پیش روی خود ببیند.

مسیر وینفرید شفر در فصل دوم حضورش در باشگاه استقلال تهران بسیار مشابه علیرضا منصوریان است! سطح انتظارات، اتفاقات حاشیه ای و نوع عملکرد نقل و انتقالاتی به نظر می رسد دژاووی دیگری را در جمع آبی ها رقم زده است! چرا که علیرضا منصوریان و استقلال در اوج رویاهایشان به یکباره زمین گیر شدند تا این اتفاق این بار برای شفر رخ دهد!

تیم وینفرید شفر، زیبا بازی می کند! درست همانند تیم علیرضا منصوریان، فوتبال آنها تنها نیاز به رد شدن توپ از دروازه را دارد! یک نفس حمله تا سوت پایان بازی و در نهایت نتیجه ای غیر قابل تحمل! یا شکست یا تساوی! چرا این طلسم در باشگاه استقلال اینگونه گریبان گیرشان شده است؟

از مجموع 5 دیدار گذشته این تیم در فصل 97/98  یک پیروزی - یک شکست و 3 تساوی حاصل شده است! این روند ذره ذره آتش درون آبی ها را فعال تر می کند تا روزی که بالاخره هواداران نیز در برابر شفر بایستند و جبهه دیگری برای نبرد پیش روی او باز شود تا رسما سقوط و مهر ابطال این مربی موفق و بدشانس به ثبت برسد، نکته اصلی اینجاست که آیا شفر زودتر از منصوریان به آخر خواهد رسید یا خواهد توانست در کوران این روزهای بد، چون یک ناجی تیمش را نجات دهد؟! چرا که آمار و ارقام و نتایج می گوید: تقابل یک روح در دو بدن در آخر برنده ای نخواهد داشت!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvmyj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع مورد علاقه منصوریان منتظر پاسخ نهایی شفر