تاریخ انتشار: 1402/04/30 11:00
کد خبر: 2331

چگونگی کنار آمدن با تجاوز

درمان همچنین ممکن است شامل کار کردن مستقیم بر روی افکار یا عقاید تجاوز جنسی باشد که این روش نیز مفید واقع شده است.
چگونگی کنار آمدن با تجاوز

درمان همچنین ممکن است شامل کار کردن مستقیم بر روی افکار یا عقاید تجاوز جنسی باشد که این روش نیز مفید واقع شده است. اعتقادات نسبت به تجاوز جنسی ممکن است به گونه‌ای شکل گرفته باشد که نادرست بوده یا مفید نباشند. یکی از روش‌های کنار آمدن با تجاوز این است که مهارت‌هایی آموخته شود تا باورهای مفید رشد پیدا کرده، به بوته آزمایش گذاشته شوند و در صورت عدم موفقیت آنها، تغییر یابند. بنابراین ایده مورد نظر این است که با تغییر باورها می‌توانید احساسات و رفتارها را نیز تغییر دهید.

این درمان همچنین می‌تواند شامل یادگیری مهارت‌های تنفسی برای کاهش اضطراب ، استفاده از روش‌های جدید به منظور کنترل یا کاهش عصبانیت، به کار بردن مهارت‌های مقابله‌ای در برابر واکنش‌های آسیب روانی در آینده و راه‌های برقراری ارتباط موثرتر با افراد باشد.

تحقیقات نشان داده است که هر دو روش درمانی مبتنی بر رویارویی و رفتاری شناختی، دو گزینه بی‌خطر و موثر هستند و به نظر می‌رسد که از فواید پایداری برخوردارند. این روش‌های درمانی می‌توانند به صورت جداگانه با یک درمانگر یا در یک گروه انجام شوند. برای بهره‌مندی از این روش‌های درمانی، بازماندگان باید بتوانند قدم جلو بگذارند و درخواست کمک کنند و باید مایل باشند در مورد تجاوز جنسی خود با یک درمانگر صحبت کنند. حتی در حال حاضر، تجاوز جنسی یک جرمی است که بسیار کم گزارش می‌شود.

  • بیشتر بخوانید:
علت جابجا شدن غضروف بینی بعد از عمل چیست؟
مهم‌ترین دلایل مرگ جراحی بینی چیست؟
راینوپلاستی و تغییر چهره بعد عمل بینی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dyxj4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نشانه‌های اختلال اضطراب