تاریخ انتشار: 1396/11/01 19:37
کد خبر: 163682

لیگ یک/ پیروزی اکسین مقابل شهرداری تبریز؛ انتقام شکست، در روز جنجال لطیفی

شاگردان لطیفی با یک گل زیبای از راه دور برد با ارزشی را کسب کردند.
لیگ یک/ پیروزی اکسین مقابل شهرداری تبریز؛ انتقام شکست، در روز جنجال لطیفی

 اکسین البرز با گل زیبای شاهین شفیعی روی یک ضربه ایستگاهی برد با ارزشی را در ثانیه های پایانی به دست آورد. شاگردان لطیفی در این دیدار تیم برتر زمین بودند و به ویژه در 20 دقیقه پایانی فرصت های زیادی برای گلزنی داشتند اما دروازه شهرداری تبریز باز نشد.

در نهایت داور مسابقه در دقیقه 90+2 یک ضربه ایستگاهی برای بازیکنان اکسین اعلام کرد که این ضربه با شلیک دیدنی شفیعی از راه دور قفل دروازه شهرداری را شکاند تا به این ترتیب لطیفی برنده جدال سرمربیان استقلالی با سیروس دین محمدی باشد.

شادی بعد از گل لطیفی سرمربی اکسین البرز البته باعث شد تا این مربی جنجالی از کنار زمین اخراج شود و نتواند دقایق پایانی در کنار تیم خود باشد. اکسین با این برد 32 امتیازی شد تا با شکست برق و فجر سپاسی بالاتر از این دو تیم در رده پنجم قرار بگیرد.

لطیفی با این پیروزی، انتقام شکست 1-0 دور رفت را از تیم شهرداری تبریز گرفت. البته باید گفت که لطیفی انتقام شکست را با جنجال‌آفرینی گرفت!

شهرداری تبریز نیز که با دین محمدی 10 امتیاز از منطقه سقوط فاصله گرفته، با توجه به شکست صبای قم و راه آهن، همچنان با خیال آسوده در رده های پایانی جدول حضور دارد.

ترکیب دو تیم؛

اکسین: سجاد بیرانوند - پویا سیف پناهی - هادی شکوری - بهمن کامل - محمد پورمحمد -محمد حسین پور - شاهین شفیعی - سید مهدی حسینی - رضا فیروز زاده - رضا درویشی - علی امیری

سرمربی: علی لطیفی

شهرداری تبریز: علی محسن زاده - بهنام داداش وند - علی جراح کار - محمد قنبری - مهدی رستم زاده - علی محمدی - رضا نجاری - یاسر درویشی - علی پورمحمد - پیمان رنجبر - علی نظری 

سرمربی: سیروس دین محمدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7bxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ بزن بزن در بازی اکسین و شهرداری تبریز؛ لطیفی از خجالت تبریزی‌ها درآمد!

تصاویر/ دیدار شهرداری تبریز و اکسین البرز
از نگاه دوربین روزبه بهروزی؛