تاریخ انتشار: 1396/11/08 18:42
شهرداری تبریز 2-0 برق جدید؛
کد خبر: 162534

لیگ یک/ آمپر برق جدید پرید؛ ادامه سیر صعودی یاران دین‌محمدی در لیگ

شاگردان دین محمدی برد با ارزشی را در خانه کسب کردند.
لیگ یک/ آمپر برق جدید پرید؛ ادامه سیر صعودی یاران دین‌محمدی در لیگ

 برق جدید شیراز در ادامه نتایج ضعیف خود در نیم فصل دوم باز هم شکست خورد. برقی ها که هفته قبل شکست سنگینی را در خانه و برابر شهرداری ماهشهر تجربه کرده بودند در دیدار با تیم پایین جدولی شهرداری تبریز نیز به روند ضعیف خود ادامه دادند تا به این ترتیب از جمع صدرنشینان فاصله بگیرد.

با جدایی مهابادی، اسماعیل اسماعیلی جانشین او شد؛ اما با توجه به جدایی چند بازیکن از این تیم همچنان روند نزولی این تیم ادامه دارد و رویای بازگشت این تیم به لیگ برتر به نظر از دست رفته است.

رضا نجاری در نیمه اول موفق شد اولین گل تیم شهرداری را وارد دروازه حریف کند و علی محمدی در دقیقه 85 دومین گل این تیم را وارد دروازه تیم شیرازی کرد تا شاگردان سیروس دین محمدی برد با ارزشی را کسب کنند.

شهرداری تبریز با این برد به رده سیزدهم جدول رسید تا فرار خوبی از منطقه سقوط داشته باشد و برق جدید شیراز با توجه به بازی های معوقه ملوان احتمال سقوط تا رده هشتم را نیز دارد. با این روند نزولی برق جدید شیراز به نظر می رسد باید منتظری دومین تغییرات در نیمکت مربی گری این تیم در ادامه مسابقات باشیم.

ترکیب دو تیم؛

شهرداری تبریز: علی محسن زاده - بابک نوین - علی جراح کار - علی محمدی - رضا نجاری - علی پورمحمد - علی نظری - مهدی رستم زاده - رسول پیرزاده - محمد قنبری - یاسر درویشی

سرمربی: سیروس دین محمدی

برق جدید: آرمان شهدادنژاد - میلاد احمدی - ایمان کیانی - پوریا زارع - وحید جلالی نیا - میثم شاه مکوندی - وحید شاکر - رسول بهاروندی - حمید نوری - علی محمد مردانی - فرزان دانا

سرمربی: اسماعیل اسماعیلی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7kxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی: برق جدید شیراز ۱-۰ شهرداری تبریز + فیلم

لیست 19 نفره شهرداری تبریز مقابل برق جدید
شهرداری با یک غائب به میدان می‌رود؛