تاریخ انتشار: 1395/06/17 15:14
کد خبر: 262834

برانکو در برابر تراکتور به نیمکت اعتماد می کند؟

برانکو ایوانکوویچ با توجه به تعطیلات لیگ شرایط سختی را پشت سر گذاشت و بدون 7 بازیکن تیمش باید شرایط صدرنشین فعلی لیگ را دنبال می کرد.
برانکو در برابر تراکتور به نیمکت اعتماد می کند؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، برانکو مجبور بود 27 روز بدون ملی پوشان تیمش را تمرین دهد و این مساله فشار زیادی را به بازیکنان با توجه به نداشتن بازی رسمی به وجود آورده بود و باعث شد آنها بارها نسبت به فشار تمرینات گلایه کنند.

 

با توجه به شرایط فعلی بعید به نظر می رسد برانکو ایوانکوویچ تغییرات زیادی در ترکیب اصلی تیمش برابر تراکتورسازی به وجود آورد. وحید امیری البته به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی خارج خواهد شد و رامین رضاییان نیز طبق وعده برانکو در شرایط فعلی باید خود را به کادرفنی این تیم اثبات کند و در نبرد با ماهینی موفق به پس گرفتن جایگاهش شود.

 

علیرضا بیرانوند بعد از دو کلین شیت در تیم ملی در ترکیب پرسپولیس به دنبال ثبات در گل نخوردن است و مهدی طارمی و محمد انصاری نیز برابر چین به میدان نرفته اند و تنها تداخل ساعت و آب و هوا را پیش روی خود می بینند و بعید است برانکو برابر تراکتور به آنها فرصت ندهد. سیدجلال حسینی نیز با توجه به ضعف این تیم در نفرات جایگزین در خط دفاعی مهره ای غیرقابل تغییر به نظر می رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9ywl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس با 5 بازیکن بیشترین سهمیه ملی پوش را دارد