تاریخ انتشار: 1398/11/10 19:22
کد خبر: 72734

گزینه اول تا سوم من سپاهان است / قلعه نویی شایعات را تکذیب کرد؟!

سرمربی سپاهان در آستانه بازی حساس این هفته تیمش مقابل فولاد با اشاره به آمادگی تیمش، نکات جالبی نیز مطرح کرد.
گزینه اول تا سوم من سپاهان است / قلعه نویی شایعات را تکذیب کرد؟!

امیر قلعه نویی که اکنون گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایران بعد از جدایی مارک ویلموتس محسوب می‌شود، با حضور در نشست خبری پیش از بازی با فولاد، به موضوع مذاکره اش با فدراسیون فوتبال اشاره کرد و در خلال صحبت‌هایش نکات جالب توجهی را مطرح که در ادامه می‌خوانید.

قلعه نویی صحبت هایش را با تبریک به دو نماینده فوتبال ایران آغاز کرد و گفت: ابتدا باید تبریک بگویم به استقلال و شهرخودرو که با درایت و علیرغم تمام مشکلاتی که برای آنها شکل دادند به مرحله بعد صعود کردند تا اکنون چهار نماینده در مرحله گروهی داشته باشیم و انشاالله نمایندگان خوبی باشیم. اعتقادم این است که می توانیم حرف های زیادی داشته باشیم. با اقتداری که استقلال و شهرخودرو نشان دادند این مساله را نمایان کردند که مردم ایران، کشور ایران، فرزندان ایران چقدر انسان های بزرگ و سختکوشی هستند.

سرمربی سپاهان در ادامه درباره شرایط تیمش برای این بازی گفت: ما بازی قبلی را که آنالیز کردیم، واقعا حیف بود. تیمی که 540 پاس و مالکیت خوبی داشت و همچنین 8 موقعیت گل داشت. تیمی که رفت و برگشت استقلال و تراکتور را برد مقابل ما کوچکترین فرصتی روی دروازه ما نداشت اما ما از دقیقه 2 تا 90 و اندی فرصت های زیادی داشتیم و نتوانستیم سود ببریم و فوتبال ما را تنبیه کرد و به خاطر بی دقتی خودمان. بازی آینده بازی سختی است. فولاد باز بسته و چشم به ضدحملات. آقای نکونام یک کپی از آقای کی روش برداشته و فوتبال را به عقب می برد و با ضدحملات. ما سپاهان هستیم و فوتبال خودمان را داریم. ما 3-2 مصدوم داریم و اگر آنها بیاید بهتر می شویم. ما بازی قبلی با یک دفاع وسط بازی کردیم. شایان مصلح را مجبور شدیم به دفاع وسط بیاورم و می دانیم بازی سختی فردا داریم. فولاد مربی جوان و باانگیزه ای دارد و بازیکنان خوبی در نیم فصل جذب کرده و شاید یکی از مشکلات آنها این باشد که از مسابقه دور باشد. ما دنبال این هستیم که بازی خوب و جذابی باشد و از زیبایی های فوتبال لذت ببریم.

قلعه نویی کنایه‌ای هم به بازی تاخیری تیم‌ها انداخت و ابراز امیدواری کرد در بازی فردا قشنگی فوتبال را شاهد باشند: این را به طور مثال می‌گویم؛ ما مثلا شوت نزنیم و توپ از بالای دروازه برود و یکی خودش را بگیرد و زمین بیفتد! ما کلا به دنبال قشنگی فوتبال هستیم. اصلا به بازی فردا کاری نداریم و امیدوارم به سمتی برویم که قشنگی فوتبال را نگیریم. همه جای دنیا کاری می‌کنند و قوانین را به شکلی انجام می‌دهند که فوتبال گل داشته باشد و وقتی فوتبال گل داشته باشد تماشاگر و اسپانسر می آید و لذت می برند و امیدوارم نگرش فوتبال ما هم به این سمت برود و امتیاز یک بخش است و فوتبال بازی کردن هم بخش دیگر. زمین ما هم شرایط خوبی پیدا کرده و امیدوارم بازی خوبی باشد.

سرمربی سپاهان در دومین سوال خبرنگاران در این نشست خبری به شایعات مربوط به مذاکره با فدراسیون فوتبال برای پست سرمربیگری تیم ملی مواجه شد. خبرنگاری از قلعه نویی پرسید که آقای تابش در مصاحبه خود مدعی شده که از دو ماه پیش فدراسیون با او برای این سمت صحبت کرده و اگر اینچنین بوده چرا باشگاه اطلاع نداشته و شما در این زمینه صحبتی نکردید. پاسخ قلعه نویی به این موضوع اینچنین بود: دو ماه پیش که آقای ویلموتس سرمربی تیم ملی بود! (باخنده) آقای تابش هم این مصاحبه را تکذیب کرده و وگرنه آقای ویلموتس خودش در آن مقطع سرمربی تیم ملی بوده.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdppz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی،تنها گزینه داخلی نیمکت تیم ملی