تاریخ انتشار: 1395/11/02 18:49
کد خبر: 234482

ادامه تعطیلات تمرین سردار بوکان؛ قربانی: تا پول ندهند تمرین نمی کنیم!

تمرینات تیم سردار تعطیل شده است. سرمربی تیم سردار در خصوص تعطیلی تمرینات این تیم گفت: مسولین به وعده های خودعمل نکرده اندبنابراین تا اطلاع ثانوی تمرینات تیم تعطیل است.
ادامه تعطیلات تمرین سردار بوکان؛ قربانی: تا پول ندهند تمرین نمی کنیم!

به گزارش فرتاک ورزشی، پیروزقربانی افزود: اگربازیکنان به احترام من نبود و درتمرینات شرکت نمی کردند شک نکنید که تیم ماهم به سرنوشت تیم بانی گسترکیش و کارای شیراز دچار شده بود ولی به بازیکنان من قول داده شده و مسولین باید به قول خود عمل کنند.

پیروزقربانی در ادامه گفت: طبق توافقات اولیه تا اکنون باید 50 درصد قراردادهای بازیکنان پرداخت می شد،من کاری به تیم های دیگر ندارم اما این بازیکنان همان بازیکنانی هستند که تیم سردار را که همه تنها انتظار این را داشتند تا در لیگ 2 بماند به یک تیم مدعی تبدیل کرده اند.

قربانی اضافه کرد: تعداد اندکی از هواداران هستند که تنها دنبال منافع شخصی خودهستند الکی حاشیه برای تیم درست نکنند و تیم ما را به هم نزنند،این تعطیلی تمرینات مسولیتش باخودم است پس آنها از آب گل آلود ماهی نگیرند.

وی ادامه داد: اما هواداران واقعی سردار که درتمام کردستان هستند مطمئن باشند که بازیکنان من معرفت دارند و تمام سعی شان این است که تیم نتیجه بگیرد اما مسولین باید به خودشون بیاند.

پیروز قربانی درادامه گفت: سردار یک تیم پرهواداری است اما دشمن هم کم ندارد،درهمین مجموعه خودمان کسانی هستند که دوست ندارند تیم ما نتیجه بگیره که من به موقع خودش آنها را به مردم بوکان معرفی خواهم کرد.

قربانی در پایان گفت: اگر قرار باشد تمرینات را دوباره شروع کنیم فقط و فقط به احترام هواداران است و به هواداران قول می دهم هیچ اتفاقی برای تیم نخواهدافتاد،اما مسولین باید بدانند وقتی قول می دهند باید به قولشان عمل کنند.

مصاحبه: "اسماعیل تیزرو"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgaee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مالک سپیدرود: وضعیت مشخص نشود تیم را واگذار می کنم