تاریخ انتشار: 1395/08/15 11:38
دبیر فدراسیون تنیس روی میز:
کد خبر: 250882

رنکینگ جهانی بازیکنان معیار ارزیابی فدراسیون نیست

دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: نمی توان با استناد به رنکینگ عملکرد کلی فدراسیون را زیر سوال برد.
رنکینگ جهانی بازیکنان معیار ارزیابی فدراسیون نیست

به گزارش فرتاک ورزشی، محمود نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در واکنش به انتقاد برخی رسانه ها در خصوص عملکرد 10 ماهه فدراسیون افزود: متاسفانه برخی رسانه ها درباره عملکرد فدراسیون و رنکینگ ورزشکاران انتقادات زیادی مطرح کرده اند. برخلاف آنچه که منتشر می شود با استناد به منابع معتبر باید تاکید کنم در چند ماه اخیر فدراسیون همه توان خود را برای پیشبرد برنامه های مدنظر به کار گرفته است و تعداد بیشتر ورزشکاران ایرانی از نظر کمی و رنکینگ بازیکنان در فهرست اعلام شده که با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است.

وی گفت: متاسفانه برخی رسانه ها پیشرفت های اخیر را نادیده گرفته اند و به انتقاد از عملکرد فدراسیون و بازیکنان پرداخته اند. حتی اگر در رنکینگ جدید اعلام شد، اعداد رشد و پیشرفت بازیکنان را نشان نمی دادند برای ارزیابی عملکرد فدراسیون باید به آن استناد کرد؛ زیرا رنکینگ بازیکنان تنها بخشی از ده ها فعالیتی است که فدراسیون در مدت حضور مدیر جدید انجام داده است. 

نظری افزود: با توجه به محدودیت های بیشمار فدراسیون در تلاش برای اجرای برنامه های مدنظر است و تلاش خواهد کرد زمینه را برای فعالیت های بهتر و توسعه تنیس روی میز بیش از گذشته فراهم کند.

با اعلام سایت فدراسیون جهانی رنکینگ بازیکنان ایرانی با رشد همراه بوده است. به طوریکه در رده بزرگسالان نوشاد عالمیان با 5 پله صعود در پله 98 و نیما عالمیان با 6 رده صعود در رتبه 124 و ندا شهسواری با 25 پله صعود در رتبه دویست و هفتاد و ششم دنیا قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkmnl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برادران عالمیان از حضور در اردوی سوئد منصرف شدند

 نوشاد و نیما عالمیان و ندا شهسواری حریفان خود را شناختند
قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز المپیک 2016 ریو انجام شد