تاریخ انتشار: 1395/06/25 14:30
اختصاصی/
کد خبر: 261310

مسلمان- ابراهیمی/ چه جنگ جذابی!

جمعه، دربی تهران برگزار می‌شود و رویارویی‌های حساسی بین ستاره‌های بزرگ دو تیم شکل می‌گیرد.
مسلمان- ابراهیمی/ چه جنگ جذابی!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، امید ابراهیمی، ستاره خط هافبک استقلال است و روبروی او، محسن مسلمان بازیساز اصلی پرسپولیس قرار می‌گیرد. برنده جدال ابراهیمی و مسلمان در میانه زمین، می‌تواند مسیر بازی و نتیجه نهایی روی اسکوربورد را تعیین کند.

 

امید ابراهیمی:

بدون شک کمربند میانی دربی زیر پاهای امید خواهد بود. امید ابراهیمی؛ بهترین هافبک لیگ پانزدهم. قلدر و خوش‌فکر. امید هم در توپ‌گیری موفق است و هم در گردش توپ. شو‌ت‌ها و ضربه ایستگاهی‌هایش هم دوای درد استقلال هست. امید با توجه به فیزیک بدنی و هوش بالایش در زمین، اجازه قدرت نمایی به مسلمانِ فانتزی را نخواهد داد. دربی همان دیداری است که دلخواه امید باشد. پربرخورد و فیزیکی.

 

محسن مسلمان:

کل فصل پیش، مغز متفکر میانه میدان و طراح حملات پرسپولیس بود اما فقط یک گل زد. گل چهارم دربی برگشت، که برای تمام دوران فوتبال او کافی خواهد بود. مسلمان این دربی، بدون بودن چشمی مثل دربی برگشت پارسال فضای بیشتری برای مانور دارد و احتمالا، حسابی خط هافبک استقلال را آزار می‌دهد. به خصوص که ابراهیمی در کارهای دفاعی، زیاد خوب نیست و به راحتی فضای لازم برای پاس کاری و موقعیت‌سازی را در اختیار اوزیل پرسپولیسی‌ها می‌گذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkqvo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس برای دربى گلزن جدید معرفى مى کند