تاریخ انتشار: 1395/08/03 14:13
کد خبر: 253410

سهراب بختیاری زاده و ناکامی مطلق با نفت مسجدسلیمان

سهراب بختیاری زاده نشان داد که مربی بزرگی در عرصه مربی گری نبوده و تیمش کاملا به بحران رفته است.
سهراب بختیاری زاده و ناکامی مطلق با نفت مسجدسلیمان

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، بختیاری زاده که در هفته های نخست این فصل از مسابقات لیگ یک با تیمش فوق العاده ظاهر شد (و حتی نگارنده نیز این درخشش را مورد تحلیل قرار داده بود)، حال اما وضعیت چندان مناسبی ندارد و تیمش فوتبال خوبی را به نمایش نمی گذارد.

سهراب بختیاری زاده در حالی با نفت مسجد سلیمان 11 امتیاز در 10 بازی کسب کرده که هشت هفته است رنگ پیروزی را ندیده و در دو هفته گذشته نیز دو شکست متوالی را در کارنامه خود به ثبت رسانده و آمار بختیاری زاده در نفت مسجدسلیمان نشان می دهد که هرچه لیگ به روزهای سخت خود می رسد، تیم بختیاری زاده توان رقابت با حریفان را ندارد.

تیم سهراب در 11 بازی 10 بار دروازه حریفان را باز کرده و با همین تعداد گل نیز دروازه اش باز شده، اما آنچه مسلم است ضعف مدیریت بختیاری زاده در تیم مسجدسلیمانی می باشد.

چگونه ممکن است تیمی که به آن خوبی نساجی را در خانه اش دچار دردسر می کند و خونه به خونه را در جهنم هفت تیر بابل زمین گیر می کند، به یک باره به این وضع دچار شود که مقابل تیم بحران زده خیبر و یا تیم های دیگر تن به شکست بدهد؟!

مسلم است که بختیاری زاده به جای تمرکز به تیمش، سرش در جای دیگری گرم است و همین بی توجهی شاید سبب شود تا مدیران این تیم جنوبی وی را پس از یک شکست، غافلگیر کنند و یک مربی دیگر را به جای وی در مسجدسلیمان حمایت کنند.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkwok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیران نفت مسجدسلیمان به اشتباه خود پی بردند/ بازگشت سهراب به خانه بهترین تصمیم بود