تاریخ انتشار: 1396/06/26 00:39
کد خبر: 182710

اختصاصی/ 4ستاره درخشان درخدمت برانکو / نقش آنها در تمام موفقیت های پرسپولیس

در شادی ها و استرس های پرسپولیس دو نفر روی نیمکت نقش پایه ای داشته اند.
اختصاصی/ 4ستاره درخشان درخدمت برانکو / نقش آنها در تمام موفقیت های پرسپولیس

دو فصل پیش برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش به تهران آمدند و روز به روز پرسپولیس تیم پر طرفدار پایتخت در موفقیتها به جلو حرکت کرده است.

بحث نقش دستیاران برانکو همیشه پر رنگ بوده است و در این مطلب قصد داریم مروری کوتاه بر شرح عملکرد این کادر داشته باشیم؛

 

کریم باقری

دیسیپلین بالای این پیشکسوت پرسپولیس و اخلاق خاص و شخصیتی که دارد باعث شده است که در اردوهای پرسپولیس مدیریت برخی از حواشی و برخی از کارهای انگیزشی را برعهده بگیرد و تا جایی که توانسته است موفق شده و تجریباتی که در عرصه بازیگری داشته است  را به بازیکنان منتقل نموده است.

 

ایگور پانادیچ

کاریزمای بالای این مربی در اردوهای سرخپوشان باعث شده تا بازیکنان خیلی از شادی های خود را با این مربی تقسیم کنند؛ایگور از ابتدای حضور برانکو در پرسپولیس تاکنون دستیار برانکو بوده است که نشان میدهد معتمد و دوست و همکار خوبی برای برانکو بوده است.

 

سرتن چوک

دستیار اول برانکو ایوانکوویچ که پس از آندره پانادیچ به پرسپولیس آمد و بیشتر با همکاری فرزاد عبداللهی وظیفه آنالیز و تمرینات اختصاصی با بازیکنان را برعهده دارد؛چوک از نظر کاری بسیار مقید به اصول است.

 

مارکو استیلینوویچ

مربی بدنساز پرسپولیس یک سالی است که پس از تی هومیر به پرسپولیس ملحق شد اینقدر عملکرد این مربی خوب بوده است که در جایگاه هواداران پرسپولیس از محبوبیت بالایی برخوردار شده است؛این مربی بدنساز بسیار در کارش جدی است و تمرینات به روز دنیا در این حیطه را به بازیکنان دیکته میکند.

اوج کار این مربی به این میتوان اشاره کرد که توانست به کمک غیرت و تعصب بازیکنان در مقابل الاهلال با ده بازیکن مقابل الاهلی،سرخپوشان این تیم را با بدنهای آماده خود کلافه کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jndxo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کادرفنی پرسپولیس دست نمیخورد