تاریخ انتشار: 1396/06/26 22:02
سرمربی شهرداری ماهشهر در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 182534

موسوی: قسمت هجده قدم زمین ماهشهر هنوز مشکل دارد/ باعث افتخار است که مقابل نساجی بازی کنیم!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در خصوص بازی با نساجی، این بازی را باعث افتخارش عنوان کرد.
موسوی: قسمت هجده قدم زمین ماهشهر هنوز مشکل دارد/ باعث افتخار است که مقابل نساجی بازی کنیم!

 سید کوروش موسوی سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص شرایط شهرداری ماهشهر گفت: مسابقات لیگ یک پس از هفته چهارم پانزده روز در آن وقفه به وجود آمد که ما سه روز را به استراحت پرداختیم و پس از آن اردوی 5 روزه‌ای را در تهران گذراندیم. علت رفتن به اردوی تهران آماده نبودن زمین مسابقه در ماهشهر بود که از ما فرصت خواستند در یک هفته‌ای که ما در اردو هستیم، مشکلات زمین تمرین حل شود. گرچه در قسمت هجده قدم‌ها هنوز زمین مشکل دارد، اما عمده مشکلات زمین رفع شده است.

وی افزود: ما در اردوی تهران سه روز تمرینات سخت بدنسازی را دنبال کردیم و سه بازی دوستانه نیز برگزار کردیم که از مهمترین بازی‌های تدارکاتی ما، می‌توان به بازی راه آهن اشاره کنیم که در این بازی دوستانه، به اهداف تاکتیکی خود رسیدیم. پس از اردوی تهران آمدیم به ماهشهر و تمریناتمان را ادامه دادیم ولی ما دو الی سه بازیکن داریم که مصدوم هستند و این مسئله کمی من را نگران کرده است. مصطفی ماهی هافبک جدید تیم ما هنوز مصدوم است و شرایط بازی را به دست نیاورده است. وحید همراز و علی اصغر شیردل نیز از دیگر مصدومان ما هستند که امیدوارم به بازی با نساجی برسند.

موسوی درخصوص بازی با نساجی گفت: نساجی تیم ریشه‌داری است و قائمشهر، شهری فوتبال دوست و فوتبال فهمی است و برایم افتخار است که زمانی هدایت این تیم را برعهده داشتم و از افتخار دیگر من این است، که مقابل این تیم بازی می‌کنیم. اما تیم شهرداری ماهشهر با این جوانان جویای نام و حمایت هواداران پرشورشان، قطعا شب سختی را برای نساجی خواهند ساخت. امیدوارم هواداران ماهشهری فردا نیز به ورزشگاه بیایند و همانند سه بازی خانگی گذشته، یاور ما باشند. فردا ما صد در صد هجومی مقابل نساجی به میدان خواهیم رفت، گرچه این کار کمی ریسکی باشد، اما برای پیروزی مقابل نساجی به میدان خواهیم رفت و به دنبال چهارمین پیروزی خانگی پیاپی هستیم.

سرمربی شهرداری ماهشهر در پایان نسبت به انتقادات نابه‌جا برخی از کارشناسان فوتبال گفت: زیبایی فوتبال آن است که هم دوست داشته باشید و هم دشمن. هرچه دلواپسان فوتبال ماهشهر بیشتر شوند، ما بیشتر خوشحال می‌شویم و استقبال بیشتری می‌کنیم. گرچه منتقدین حق داشته باشند، اما انتظار دارم که نگاهی جامع‌تر نسبت به بازیهای تیم شهرداری داشته باشند. تیم ما برای اولین بار است که در لیگ یک حضور دارد و این شرایط ما را نسبت به سایر تیم‌ها متفاوت کرده است.

مصاحبه: مهدی چاروسائی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jnxqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری ماهشهر-نساجی؛ آلترناتیو علی منصور در بردها هتریک می کند؟
سید کوروش به نساجی رسید؛

بلیط فروشی به بازیهای آینده موکول شد
در واکنش به خبر فرتاک ورزشی؛

تماشای بازی‌های خانگی شهرداری ماهشهر محال شد!
خبری بد برای هواداران ماهشهری؛

بابا محمدی: محمود فکری در نرفتن من به نساجی دخیل نبود
مهاجم جدید شهرداری ماهشهر مطرح کرد؛