تاریخ انتشار: 1396/06/04 11:15
ادامه نوستالژی سید کوروش در دستان مهابادی؛
کد خبر: 186656

پیش بازی شهرداری ماهشهر-برق جدید؛ رویارویی تازه واردها در لیگ یک!

هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا در شهرهای مختلفی پیگیری خواهد شد.
پیش بازی شهرداری ماهشهر-برق جدید؛ رویارویی تازه واردها در لیگ یک!

 دو تیم شهرداری ماهشهر و برق جدید شیراز از سری مسابقات لیگ یک و در چارچوب هفته سوم این رقابت ها، از ساعت 18 در ورزشگاه شهدای ماهشهر به مصاف هم خواهند رفت.

کوبل داوری:

سیدمهدی سیدعلی – مهدی عالیقدر – حسن انتظاری – داریوش احمدی – ناظر: ابراهیم میرزابیگی

پیش بازی:

تیم شهرداری ماهشهر که در دو هفته ابتدایی لیگ دسته اول پرقدرت ظاهر شده است باید در هفته دوم به مصاف برق جدیدی برود که یک برد و یک باخت را در دو هفته ابتدایی لیگ توشه سفر خود کرده است. ماهشهری ها که به دنبال تثبیت جایگاه خود در جدول می باشند می خواهند با پیروزی مقابل یاران داوود مهابادی همچنان به ماجراجویی خود در بالای جدول رقابت های لیگ دسته اول کشور ادامه دهند. ماهشهری ها باید مقابل تیمی صفارایی کند که پس از باخت مقابل ملوان بندر انزلی در مقابل راه آهن نگون بخت به پیروزی رسیدند و با این برد روحیه بخش پای به این دیدار خواهند گذاشت. جدالی سخت و نفس گیری که می تواند تاثیر زیادی در رتبه دو تیم در بالا و میانه های جدول داشته باشد. تقابل دو مربی کهنه کار دو تیم یعنی سید کوروش موسوی و داوود مهابادی نیز کمی بر حساسیت های این بازی اضافه می کند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

شهرداری ماهشهر: وحید مهدی خانی - وحیدهمراز - سروش سعیدی - روح الله شعبانی - کمال نیکخو - میثم کریمی - سجادقنواتی - حسین مالکی - فرشیدپاداش - محمدپورسواری - بابامحمدی

سرمربی: سید کوروش موسوی

برق جدید شیراز: مهرداد بشاگردی - سیامک کوهنورد - وحید جلالی فر - مجیدبهروزی - پوریا زارع - پوریا آریا کیا - فرزان دانا - سعید خردمند - وحید سبزی - رضا فیروز زاده

سرمربی: داوود مهابادی

آخرین تقابل:

دو تیم فصل قبل و در مرحله دوم رقابت های لیگ دو، دو بار به مصاف هم رفتند که در بازی رفت، برق جدید شیراز موفق شد 2-1 شهرداری را شکست دهد و در بازی برگشت، ماهشهری ها با تک گل محمد پهلوان موفق شدند در خانه خود تیم برق جدید را شکست دهند.

شهرداری ماهشهر با دو پیروزی در صدر جدول رده بندی قرار دارد و برق جدید نیز با سه امتیاز و تفاضل گل صفر، در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqvkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 18 نفره برق جدید برای بازی با راه آهن اعلام شد
یاران مهابادی به خط شدند؛

شهرداری ماهشهر؛ تازه واردی که نمی خواهد زنگ تفریح باشد
موسوی بدنبال روزهای خوب مربیگری در ماهشهر؛