تاریخ انتشار: 1396/04/14 12:02
با 4 وعده تمرینی سنگین در روز؛
کد خبر: 198440

سیدکوروش موسوی در شهرداری ماهشهر به دنبال دومین صعود به لیگ برتر

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر که اولین حضورش در مسابقات لیگ یک را تجربه می‌کند، این روزها 4 وعده تمرینی برگزار می‌کند.
سیدکوروش موسوی در شهرداری ماهشهر به دنبال دومین صعود به لیگ برتر

 سیدکوروش موسوی که نشان داده مربی بادانش و سخت‌گیری است و در تمرینات آنقدر به بازیکنانش فشار می‌آورد تا در روز مسابقه بازیکنانش به راحتی بازی کنند، 4 جلسه تمرینی سخت و فشرده را برای شاگردانش تدارک دیده است.

موسوی که با فولاد نوین اهواز سابقه صعود به لیگ برتر را دارد و در آن زمان بازیکنانی همچون حسن بیت‌سعید، رحیم زهیوی، میثم دورقی، داوود شاهواروقی و خیلی‌های دیگر را به فوتبال ایران معرفی کرده بود، اکنون در ماهشهر به دنبال اعاده حیثیت است و قصد دارد با تیمی قدرتمند در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک حاضر شود.

سرمربی شهرداری ماهشهر در روزهای اول نقل و انتقالات چندان خبرساز نشد اما پس از گذشت چند روز، او با بازیکنان مدنظرش قرارداد بست و از بهترین بازیکنانی که به ماهشهر آورده است می‌شود به نام‌های میثم کریمی، سجاد بیرانوند، حامد پورعمرانی، وحید همراز و هانی اسماعیلی اشاره کرده که در فصل گذشته، جزو بهترین‌های تیم خود بودند.

گرچه در ماهشهر یک‌سری دلخوری‌ها نسبت به عدم استفاده از بازیکنان بومی توسط سیدکوروش موسوی به وجود آمده است، اما آنچه برای سیدکوروش مهم است عملکرد بازیکن است و موفقیت تیم، برایش بیشتر ارزش دارد. موسوی ساعت 6 تا 8، 11 تا 13، 17 تا 18 و 21 تا 22 را برای انجام تمرینات تیمش اختصاص داده است که برای اولین بار در فوتبال ایران، تیمی چهار وعده تمرین می‌کند که نکته جالبی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkdad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ معارفه سیدکوروش موسوی به عنوان سرمربی شهرداری ماهشهر

شهرداری ماهشهر بدنساز اهل کروات جذب کرد
بدنساز سابق فولاد و سپاهان در ماهشهر؛