تاریخ انتشار: 1396/04/29 20:29
موسوی بدنبال روزهای خوب مربیگری در ماهشهر؛
کد خبر: 194587

شهرداری ماهشهر؛ تازه واردی که نمی خواهد زنگ تفریح باشد

شهرداری ماهشهر که در این فصل از رقابت ها به لیگ دسته اول فوتبال کشور راه یافته است، بعد از عدم توافق با مجید باقری نیا که صعود شهرداری را رقم زده بود، با کوروش موسوی به توافق رسید.
شهرداری ماهشهر؛ تازه واردی که نمی خواهد زنگ تفریح باشد

 تیم فوتبال شهرداری ماهشهر یکی از تیم های تازه راه یافته به لیگ دسته اول فوتبال کشور است که برای صعود از لیگ دسته دوم به لیگ یک، مسیر پر فراز و نشیبی را پشت سرگذاشت تا در نهایت بتواند جواز حضور را کسب نموده و از این پس در یک سطح بالاتر از سالهای گذشته در فوتبال فعالیت نماید.

شهرداری ماهشهر در فصل گذشته و در رقابت های لیگ دسته دوم، سکان هدایت خود را به مجید باقری نیا سپرده بود که او هم در نهایت توانست با بازیهای خوبی که در مراحل نهایی از خود به نمایش بگذارد به لیگ یک صعود نماید.

مدیران شهرداری ماهشهر بعد از صعود به لیگ دسته اول و با توجه به عدم توافق با مجید باقری نیا، به سراغ کوروش موسوی رفتند تا با استفاده از تجارب ارزنده این مربی خوزستانی، در اولین سال حضور خود در لیگ دسته اول نمایشی قابل قبول داشته باشند.

موسوی که در کارنامه کاریش اش توانست به موفقیت های خوبی دست یابد که مهم ترین آن صعود به لیگ برتر با تیم فولادنوین خوزستان بود و جالب این که موسوی در سال قبل از صعود به لیگ برتر و به همراه همین تیم از لیگ دسته دوم به لیگ یک آمده بود و این نتایج شاید او را در بین دیگر مربیان متفاوت نماید و به همین خاطر نیز در سال 94 از سوی کانون مربیان ایران بعنوان برترین سرمربی لیگ یک فوتبال کشور معرفی گردید.

او در ادامه و بعد از اینکه فولاد نوین خوزستان نتوانست به دلیل حضور فولاد خوزستان در لیگ برتر و با توجه به مغایرت حضور 2 تیم از یک مجموعه در لیگ برتر، راهی نساجی مازندران شد و در آن جا به مربی گری پرداخت و اتفاقا هم مورد توجه و حمایت هواداران بود ودر نهایت با این تیم در لیگ دسته اول در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت.

موسوی در فصل گذشته و در اواسط فصل به هف سمنان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور رفت و توانست این  تیم را به مرحله نهایی برساند که در نهایت از صعود به لیگ دسته اول باز ماند.

سرمربی خوزستانی شهرداری ماهشهر با توجه به سوابقی که در کارنامه مربی گری او وجود دارد، علی رغم مشکلات بسیار زیاد، توانسته موفقیت های خوبی را کسب نماید و شاید با رفتن باقری نیا که صعود با این تیم را تجربه کرده بود، نیاز به یک مربی کاربلد دیگری بودند تا هواداران جای خالی باقری نیا که خاطرات خوبی را برای آنها به ارمغان آورده بود را احساس نکنند.

جان کلام این که شهرداری ماهشهر و موسوی می توانند حضوری آبرومند داشته باشند و البته نا گفته پیداست که با توجه به شرایط و امکانات این تیم ، نباید توقع آن چنانی از این مربی در این تیم داشت ولی شکی وجود ندارد که همراهی و هماهنگی بین مدیریت و کادر فنی و با حمایت هواداران خونگرم ماهشهری، شاید بتوان از این تیم در پایان رقابت های لیگ دسته اول با افتخار نام برد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojagg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی سه عامل اصلی صعود شهرداری ماهشهر از این تیم!
در ماهشهر چه می‌گذرد؛