تاریخ انتشار: 1396/04/01 14:07
مهابادی به فکر اعتبارش باشد؛
کد خبر: 201741

با این مدیران، برق جدید اولین تیم سقوط کننده خواهد بود

هنوز فصل آغاز نشده شایعات باشگاه برق جدید شیراز به اوجش رسیده است.
با این مدیران، برق جدید اولین تیم سقوط کننده خواهد بود

 باشگاه برق جدید شیراز که فصل گذشته را در لیگ دو سپری کرد و با پیروزی در بازی پلی آف توانست راهی لیگ یک شود، از بحران شدید مالی برخوردار است و این باشگاه آنقدر بی‌پول شده است که حتی بازیکنان فصل گذشته این تیم نیز حاضر به تمدید قراردادشان نیستند.

با خروج اسپانسر ایتالیایی این تیم از ایران، باشگاه برق جدید با مشکلات شدید مالی مواجه شد و هدفشان فقط حضور در لیگ دو بود اما وحید رضایی سرمربی فصل گذشته برق جدید که این تیم را به لیگ یک رساند، با کسی شوخی نداشت و با تمرینات سفت و سخت، تیمش را جمع و جور کرد و توانست با بهترین عملکرد ممکن راهی لیگ یک کند.

اما گویی برخی در باشگاه برق جدید جلوی پای رضایی سنگ انداختند و این مربی خوش فکر را اخراج کردند تا کار را با مربی بااخلاق فوتبال ایران یعنی داوود مهابادی ادامه دهند. توانایی فنی مهابادی برای همه‌گان ثابت شده است اما حضور او روی نیمکت برق جدید، یک ریسک بزرگ خواهد بود.

تیمی که هزینه سفرش را خیرین فراهم می‌کردند در این فصل به مراتب شرایط مالی سخت‌تری خواهد داشت و با شرایط موجود، اگر مهابادی برود و به فکر اعتبارش باشد بهتر است تا اینکه بماند و با یک عده مسئولینی که فقط حرف‌های خوب می‌زنند بجنگد.

مصداق عینی تیم‌های بی‌پول فصل گذشته خیبر، استقلال اهواز و فولاد یزد بودند که همگی سقوط کردند و هیچ بعید نیست تیم ورشکست شده‌ی برق جدید نیز با این رویه، به لیگ دو سقوط کند.

در این میان فقط هواداران خون گرم و با شخصیت شیراز هستند که چوب ندانم کاری مدیران باشگاه را می خورند،البته شاید بودن وحید رضایی و بازیکنان با غیرت این سبب لیگ یکی شدن برق شد و گرنه برق جدید پتانسیلی برای مدعی بودن نداشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qll98

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حرکت لاک پشتی داوود مهابادی برای جذب بازیکن
دست و پای لرزان مهابادی در شیراز؛

دو باشگاه برق ادغام خواهد شد
مالک باشگاه برق جدید خبر داد؛