تاریخ انتشار: 1402/04/09 18:45
کد خبر: 3534

از شنیدن این خبر در مورد امباپه تعجب نکنید

فلورین مالودا، ملی‌پوش سابق فرانسوی، معتقد است کسی نباید از شنیدن خبر تمدید قرارداد احتمالی کیلیان امباپه تعجب کند.
از شنیدن این خبر در مورد امباپه تعجب نکنید

یک پنجره تابستانی جدید و بازهم نام کیلیان امباپه بر سر زبان‌هاست. پس از آن که دو هفته پیش کیلیان به پی اس جی اعلام کرد که قصد دارد یک فصل دیگر در پارک دو پرنس بماند، اما قراردادش را تمدید نخواهد کرد، او بار دیگر کانون شایعات و گمانه‌زنی‌ها شد. داستانی تکراری در همه سال‌های اخیر.

قرار است امروز جلسه‌ای در باشگاه با حضور نمایندگان امباپه برگزار شود و دو طرف به راه حلی برای پایان دادن به این تنش برسند.

1892790

فلورین مالودا، بازیکن سابق المپیک لیون و چلسی، در مورد قضیه امباپه به نشریه سان گفت : «از نظر من پیوستن امباپه به رئال فقط مسئله زمان است. او از کودکی عاشق رئال است و آرزوی پیوستن به این باشگاه را دارد. سال قبل او این فرصت را داشت که به رئال مادرید برود ولی تمدید کرد، بنابراین اگر او امسال هم با پاری سن ژرمن به توافق برسد، من تعجب نمی‌کنم و توصیه می‌کنم کسی هم تعجب نکند.»

1891652

مالودا ادامه داد: «پس از قطعی شدن جدایی لئو مسی و آینده مبهم نیمار، کیلیان در پی اس جی رهبر شماره یک خواهد بود. اگر او تابستان امسال پاریس را ترک کند، حرکتی ریسکی از نظر من است. کیلیان می‌خواهد باشگاه پروژ‌ه‌ای به او ارائه بدهد که بتواند جاه‌طلبی‌هایش را برآورده کند. این موضوع پول نیست بلکه امباپه به دنبال عظمت و شکوه است و می‌خواهد باشگاهی پیدا کند که بتواند هم‌تراز با استعداد او باشد؛ باشگاهی که به او شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان را بدهد.

فکر می‌کنم او لیگ برتر را نیز امتحان خواهد کرد، اما در حال حاضر، من هیچ تیم دیگری به جز منچسترسیتی نمی‌بینم که بتواند او را جذب کند. در آینده کسی چه می‌داند، اما اکنون زمان مناسبی برای رفتن او به انگلیس نیست.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jpmp4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست ملی‌پوش سپاهان از باشگاه‌های لیگ برتر