تاریخ انتشار: 1398/07/03 13:40
کد خبر: 86710

اختصاصی/ دو آمار قابل توجه نساجی در لیگ نوزدهم/ از نقطه قوت تا پاشنه آشیل

نساجی در لیگ نوزدهم دو آمار قابل توجه و بسیار متفاوت تا پایان هفته چهارم به ثبت رسانده است.
اختصاصی/ دو آمار قابل توجه نساجی در لیگ نوزدهم/ از نقطه قوت تا پاشنه آشیل

نساجی مازندران در لیگ نوزدهم و تا پایان هفته چهارم با کسب 7 امتیاز در رده پنجم جدول ایستاده است که می تواند تا اینجای کار یک نتیجه قابل قبول برای شاگردان رضا مهاجری بوده و آنها را به آینده امیدوار سازد.

اما در همین چهار هفته گذشته وقتی به شرایط این تیم نگاه میاندازیم، متوجه این موضوع می شویم که نساجی در خط حمله و دفاع دو آمار بسیار متفاوت از خود به جای گذشته است که می تواند در نوع خود قابل توجه باشد.

نساجی ها در خط حمله توانسته اند 10 گل به ثمر برسانند که با میانگین 2/5 گل در هر بازی، یک آمار بسیار عالی و بهترین میانگین گل زده را در بین تیم های لیگ برتر دارد و این یعنی آنها به خوبی راه گلزنی را بلد بوده و برای هر خط دفاعی درلیگ نوزدهم خطر آفرین می باشند.

علی شجاعی مهاجم این تیم نیز با سه گل زده در جمع صدرنشینان گلزنی در این فصل قرار دارد که تمامی این ها بیانگر این موضوع می باشد که حریفان آنها در این فصل، باید روی نساجی و خط حمله آن حساب ویژه ای داشته باشند، چرا که برگ برنده آنها در این فصل همین موضوع می باشد.

اما در نقطه مقابل، خط دفاعی این تیم قرار دارد که بسیار متزلزل بوده و با 8 گل خورده بعد از پیکان تهران دومین تیم آسیب پذیر در دفاع می باشد که می تواند پاشنه آشیل این تیم محسوب شود.

شاگردان مهاجری اگر در خط دفاعی کمی منسجم تر بودند، چه بسا الان در صدر جدول لیگ قرار داشتند و بد نیست بدانیم که صدرنشین لیگ برتر یعنی شهرخودرو تنها توانسته 5 گل در 5 بازی گذشته به ثمر برساند ولی نکته مثبت آنهادر خط دفاع بوده که دو گل دریافت کرده اند تا به همین دلیل و استحکام در خط دفاعی در صدر جدول تا پایان هفته چهارم باشند.

جان کلام این که مهاجری و شاگردانش اگر می خواهند در لیگ نوزدهم نتایج خوبی کسب نمایند باید اول به خط دفاعی خود سروسامان بدهند و گرنه همه داشته های آنها برباد خواهد رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jppro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ اولین بازی تاریخ لیگ برتر گل گهر سیرجان/ وینگو به دنبال خواباندن مچ مهاجری

اختصاصی/ تحلیلی بر شرایط تیم های بالای جدول لیگ یک
فرصت جبران برای تیم های متمول اندک است