تاریخ انتشار: 1396/07/30 19:30
جهت رسیدگی به مشکلات باشگاه؛
کد خبر: 176958

جلسه فوری در باشگاه برق جدید برگزار شد

جلسه ای با حضور مدیر عامل باشگاه و کادر فنی و بازیکنان تشکیل شد.
جلسه فوری در باشگاه برق جدید برگزار شد

 در این جلسه مدیر عامل باشگاه برق جدید ضمن تقدیر و تشکر از کادر فنی و بازیکنان از آنان خواست که علیرغم مشکلات موجود همچنان مصمم و با اراده قوی در ادامه راه محکم و استوار گام بردارند و امیدواریهای بوجود آمده در جامعه را پاسخگو باشند .

وی همچنین اشاره کرد: درست است که حجم خدمات ارائه شده به بازیکنان متناسب با شان و تلاش آنان نبوده ولی در ادامه همه سعی و تلاشها بر این است که جوابگوی تلاش و غیرت و تعصب بازیکنان باشیم. اما بدانید که مردم  قدردان شما هستند شما دل دهها هزار نفر را شاد کردین و انرژی مثبتی را به شیراز تقدیم کردید این اثر خیر شما از سوی خداوند متعال و مردم و مسئولین بی پاسخ نخواهد ماند. به آینده و موفقیت شما ایمان و باور دارم چرا که به توان شما و ساقهای پر قدرتتان اعتماد و باور دارم.

در ادامه داوود مهابادی سرمربی تیم با سخنانی کوتاه از تلاش همه بازیکنان و کادر فنی و کادر مدیریتی باشگاه تقدیر نمود، وی افزود: رمز موفقیت ما تلاش و رفاقت و اتحاد موجود در همه ارکان باشگاه است. 

در ادامه سیامک کوهنورد کاپیتان تیم و مجتبی زارعی و همچنین محمدرضا فیروز زاده طی سخنانی کوتاه خواستار حمایت ویژه و کمک بیشتر به این تیم شدند و از سوی بازیکنان قول دادند کما فی سابق با تمام توان برای موفقیت تیم تلاش کنن و هم قسم شوند تا به معنای واقعی یک تیم بوده و برای خوشحالی مردم از جان مایه بگذارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jr9dp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتشام ساسانی: اگر حمایت شویم شانس اول صعود هستیم/ می‌خواهیم با شکست نساجی به صدر برسیم
کمک مربی برق جدید در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

ماشین سازی به رکورد 400 گل خورده در لیگ رسید
اختصاصی| نام پوریا آریاکیا در تاریخ ثبت شد؛