تاریخ انتشار: 1396/02/18 01:00
کد خبر: 212234

عجیب‌ترین مثلث ناکامی/ همه استقلالی‌ها هستند!

پیش از مسابقات هفته پایانی لیگ شانردهم شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد صبای قم بعد از ماشین‌سازی دومین تیم سقوط‌کننده به دسته اول باشد، اما در نهایت این اتفاق رخ داد. سیاه‌جامگان ذخیره‌های پرسپولیس را برد و صبای قم در خانه برابر استقلال خوزستان شکست خورد تا شاگردان مرفاوی به دسته پایین‌تر سقوط کنند. صبا که همینطوری هم با مشکلات زیادی مواجه بود، ممکن است بعد از این سقوط دیگر کمر راست نکند و از صفحه فوتبال ایران محو شود.

 

 

برای صمد مرفاوی اما این سقوط به معنای تکرار تاریخ هم بود. او امسال در حالی که محسن فروزان استقلالی را درون دروازه تیم خودش می‌دید، با ناکامی روز آخر برابر استقلال خوزستان به دسته پایین‌تر سقوط کرد. این دقیقا همان اتفاقی است که دو سال پیش هم برای صمد آقا رخ داد. مرفاوی در لیگ چهاردهم هدایت پیکان تهران را بر عهده داشت و درون دروازه‌اش هم از مهدی رحمتی سود می‌برد. آنها هفته آخر برای فرار از سقوط باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان می‌رفتند. این بازی فینال ته‌جدولی‌ها  بود و تعیین می‌کرد که کدام‌یک از دو تیم به دسته پایین‌تر خواهند رفت. در نهایت هم بازی مساوی شد، پیکان افتاد و استقلال خوزستان به پلی‌آف رفت. خوزستانی‌ها در پلی‌آف توانستند مس کرمان را شکست بدهند و لیگ برتری بمانند. عجیب‌تر اینکه آنها فصل بعدش به شکلی حیرت‌انگیز قهرمان ایران شدند!

 

حالا همان داستان واو به واو برای صمد آقا تکرار شده است. او دوباره با گلر سابق استقلال یعنی محسن فروزان به بازی هفته آخر برابر استقلال خوزستان رسید و باز هم با ناکامی برابر این تیم به دسته یک سقوط کرد. البته دو سال پیش آبی‌های اهواز خودشان هم برای بقا در لیگ نیاز به کسب پیروزی داشتند، اما این بار استقلال خوزستان سه امتیاز مسابقه‌ای را که کاملا برایش تشریفاتی شده بود به دست آورد تا حکم سقوط صبا و مرفاوی را امضا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jv67e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در حاشیه عجیب‌ترین اعتراض به جشن پرسپولیس/ دقیقا چی می‌گید؟