تاریخ انتشار: 1396/03/02 22:43
بازیکن جدید بادران تهران مطرح کرد؛
کد خبر: 208910

مهدی ترکمان: برای قهرمانی به بادران آمدم/ ربیعی هم دوست و هم برادر من است

در ادامه روند جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد های بازیکنان بادران ، مهدی ترکمان که سابقه پوشیدن لباس نارنجی بادران را در کارنامه دارد عصر دیروز به بادران پیوست.
مهدی ترکمان: برای قهرمانی به بادران آمدم/ ربیعی هم دوست و هم برادر من است

به گزارش فرتاک ورزشی، روابط عمومی باشگاه بادران به مناسبت عقد قرارداد با ترکمان گفتگویی اختصاصی با این جوان با اخلاق فوتبال ترتیب داد که در زیر میخوانید .

وضعیت کنونی مهدی ترکمان؟

در حال حاضر بازیکن آزاد بودم و پیشنهاد هایی از سایر تیم های لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم داشتم.ولی ترجیح دادم یک فصل دیگر افتخار شاگردی آقای ربیعی را  داشته باشم .

محمد ربیعی به گردن من و خیلی از فوتبالیست ها حق زیادی دارد و بدون شک حضور در تیم های تحت هدایت ایشان میتواند برای هر بازیکنی افتخار باشد .

شهرداری بندر عباس؟

تیم فوتبال شهرداری بندر عباس بی شک یکی از بهترین و پرمهره ترین تیمهای حاضر در لیگ دسته دوم  در فصل گذشته بود که به صورت کاملا مهندسی در تمامی پستها بسته شده بود،

کادر سرپرستی و مدیریتی خوب که در راس آنها آقای رحیمی قرار داشت به صورت کاملا ناخواسته و اتفاقی به حق واقعی خود نرسید.

حضور در بندرعباس از نگاه من یکی از بهترین و پرخاطره ترین سالهای فوتبالی من بود که ثمره آن زدن ۸ گل و ۱۰ پاس گل بود و در مجموع فصل خیلی خوبی داشتم ، اما  متاسفانه این تیم خوب و دوست داشتنی با هواداران خون گرم خود با بدشانسی های  متعدد فوتبالی روبرو شد و به حق واقعی خودش نرسید .

بازگشت دوباره به بادران؟

در مورد بازگشت به بادران باید بگویم که شروع این انتقال از نیم فصل دوم بازیهای فصل قبل بود ، عدم رضایت مسئولان و هواداران و شخص شهردار بندرعباس  در نیم فصل مانع از این انتقال شد

اما خدا را شاکر هستم که من با تمام وجودم بدون هیچگونه نارضایتی و ناراحتی از عدم انتقال به بادران و حمایت خوب مسئولان و هواداران بندرعباس با تمرکز کافی به کار خود ادامه دادم.

از آنجایی که امروز حضور در تیم خوب و محبوب بادران آرزوی خیلی از فوتبالیست ها وجوانان می باشد تصمیم به بازگشت به تیم خوب بادران گرفتم .

بدون شک یکی از مهمترین دلایل انتخاب بادران حضور مربی خوش فکر و توانا  آقای ربیعی بود و خوشحالم که یک بار دیگر افتخار شاگردی ایشان را دارم .

محمد ربیعی؟

در مورد آقای ربیعی باید بگویم که ایشان نه تنها مربی بلکه برای شخص من هم دوست و هم برادر بوده است و بنده پیشرفت در فوتبال خودم را بی شک مدیون زحمات بی حد و مستمر استاد خوبم آقای محمد ربیعی میدانم و امیدوارم امسال بتوانم با بازی های مثبت جواب اعتماد ایشان را بدهم .

مدت قرارداد؟

در مورد مدت و مبلغ قرارداد باید بگویم که به احترام آقای ربیعی و کادر سرپرستی و مدیریت باشگاه به خصوص جناب آقای دکتر قربانیان سفید امضا کردم ، حضور در بادران برای شخص من بسیار ارزشمند تر از مبلغ و مدت قرارداد است .

هدف فصل جدید؟

هدف اصلی من در فصل جدید در تیم بادران طی کردن پله های ترقی و نزدیک شدن به اهداف فوتبالی خود می باشد که چیزی جز قهرمانی و صعود به لیگ برتر نمی باشد و انشالله به لطف خدا و تلاش همه ارکان باشگاه بادران به این هدف بزرگ می رسیم .

قول به هواداران؟

من از طرف خودم به هواداران عزیز قول میدهم که با تمام وجود هر چه در توان دارم برای سربلندی نام بادران بگذارم واز آنها هم  انتظار صبوری و بعد حمایت را دارم. تا انشالله بتوانیم در کنار یکدیگر بهترین فصل فوتبالی برای بادرانی های عزیز را رقم بزنیم .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvegz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادران تهران دو بازیکن جدید جذب کرد
اختصاصی| با تمدید قرارداد مسعود ریگی؛

سلیمی و نوروزی تمدید کردند/آفرین به ربیعی و سیف الله پور
روند حرفه ای بادرانی ها در باشگاه داری

آقای خاص فوتبال ایران قراردادش را تمدید کرد
اختصاصی| اولین سرمربی فصل 96-97 مشخص شد؛