تاریخ انتشار: 1396/01/28 11:54
کد خبر: 216534

هررا، مرد بازی‌های بزرگ منچستریونایتد

آمار نشان می‌دهد هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ در بازی‌های بزرگ این تیم عملکرد خوبی داشته است.
هررا، مرد بازی‌های بزرگ منچستریونایتد

در پایان دیدار شب گذشته (یکشنبه)‌ منچستریونایتد مقابل چلسی در هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس که به برتری 2 بر یک شیاطین سرخ انجامید، آندر هررا که در این بازی یک پاس گل به رشفورد داد و گل دوم تیمش را هم در دقیقه 49 به ثمر رساند، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

هررا که در این بازی 60 بار توپ به پایش خورد، 43 پاس به هم تیمی‌هایش داد، 2 موقعیت گل خلق کرد و در کنار دادن پاس گل، خودش هم موفق به ثبت اولین گل لیگ برتری‌اش در رقابت‌های فصل جاری شد.

هافبک 27 ساله شیاطین سرخ در بازی‌های بزرگ این فصل تیمش هم عملکرد درخشانی داشته، به طوری که در بازی خارج از خانه مقابل لیورپول و در بازی‌های خانگی برابر تیم‌های تاتنهام، آرسنال و چلسی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است. هررا در مقابل تیم‌های آرسنال و تاتنهام پاس گل ساخته و در بازی شب گذشته برابر چلسی هم یک پاس گل داد و یک گل هم به ثمر رساند.

او در بازی با چلسی ادن اِزار را به قدری خوب مهار کرد که یکی از هواداران فوتبال انگلیس در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «توییتر»به حالتی طنز نوشت: «هررا پس از سوت پایان بازی هم دست‌بردار اِزار نبود و در حال تعقیب او در مسیر منتهی به رختکن چلسی بود که اریک بایلی و پل پوگبا او را گرفتند و به او گفتند که بازی تمام شده، بی‌خیالش شو!»

منچستریونایتد با شکست آبی‌های لندنی، رکورد شکست‌ناپذیری خود در رقابت‌های لیگ برتر را به 22 بازی رساندند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvvop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ: مجبور شدم ماتیپ را به جای کوتینیو به میدان بفرستم