تاریخ انتشار: 1398/01/08 22:41
کد خبر: 105310

پیش بازی ماشین سازی - فولاد؛ جنگ مدعیان رده ششم در بنیان دیزل

از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران و از چارچوب هفته بیست و سوم، تیم های ماشین سازی تبریز و فولاد خوزستان در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم می روند.
پیش بازی ماشین سازی - فولاد؛ جنگ مدعیان رده ششم در بنیان دیزل

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که پس از آمدن مهاجری در هفته های ابتدایی نیم فصل نخست عملکرد خوبی را از خود ارائه داده است، در هفته های اخیر نتایج نسبتا خوبی را کسب کرده است. شاگردان مهاجری در هفته بیست و دوم، در زمین پارس جنوبی، با ارائه یک بازی حساب شده موفق شدند با نتیجه 1-0 و با تگ گل فرشاد سالاروند پیروز شوند. بازیکنان ماشین سازی انگیزه زیادی دارند تا فصل را در رتبه ششم به پایان برسانند. ماشین سازی با 25 امتیاز، اکنون در رتبه نهم جدول است و تنها یک امتیاز با سایپا، تیم ششم جدول فاصله دارد. مهاجری در این دیدار، مسیح زاهدی را به علت محرومیت در اختیار ندارد.

فولاد خوزستان که پس از آمدن قطبی لحظات تلخ و شیرینی را تجربه کرده است، در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق شد با نتیجه 1-1 سپاهان مدعی را متوقف کند. شاگردان قطبی در دیدار مقابل سپاهان، نمایش خوبی را در ورزشگاه اختصاصی خود، ارائه دادند و همین امر هواداران این تیم را برای بازگشت فولاد مردان به روند پیروزی امیدوار کرده است. فولاد خوزستان با 26 امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار دارد. افشین قطبی برای این دیدار، تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارد و هیچ بازیکنی از فولاد محروم نیست. با توجه به امتیازات دو تیم، تیم پیروز این دیدار می تواند از دیگری سبقت بگیرد و همین امر سبب حساس تر شدن این بازی می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwz9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رأی کمیته انضباطی در خصوص بازی فولاد و ماشین سازی