تاریخ انتشار: 1396/05/03 14:19
کد خبر: 193558

نامه ایفمارک به باشگاه استقلال: مجتبی جباری مصدوم است! قرارداد فسخ میشود؟

در حالیکه در روزهای گذشته خبر تایید مصدومیت زانوی جباری توسط ایفمارک اعلام نمی شد، اما ظاهرا آنها به صورت رسمی به باشگاه استقلال اعلام کرده اند، مجتبی جباری، به طور قطعی از ناحیه زانو مصدوم است.
نامه ایفمارک به باشگاه استقلال: مجتبی جباری مصدوم است! قرارداد فسخ میشود؟

پس از پیوستن مجتبی جباری به استقلال، حرف و حدیثهای زیادی درباره مصدومیت جباری از ناحیه زانو منتشر شد. عکسی که وریا غفوری در اردوی ارمنستان با زانوبند منتشر کرد هم شایعات را بیشتر و بیشتر کرد.

 

حتی خبر آمد که دکتر نوروزی، پزشک استقلال هم از قرارداد بستن با بازیکنان بدون تایید تست پزشکی گلایه کرده و از منصوریان و کادر فنی حسابی شاکی شده است و به همین دلیل بود که کادر پزشکی استقلال در اردوی ارمنستان حضور پیدا نکردند.

 

البته در یکی دو روز گذشته خبر آشتی کنان کادر پزشکی هم با استقلال منتشر شد تا فضا کمی آرام شود اما این پایان ماجرا نبود. ظاهرا ایفمارک پس از حضور بازیکنان استقلال در تست پزشکی اعلام کرده مصدومیت زانوی جباری به نوعی است که او نمی تواند ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشته باشد و البته اگر در حین بازی مصدوم شود، ممکن است بازیهای زیادی را برای استقلال از دست بدهد.

 

امروز یک خبرگزاری نوشته بود که شاید به همین دلیل است که مسئولان استقلال با جباری، به صورت بازی به بازی قرارداد بسته‌اند و در واقع بر اساس تعداد بازی‌ها به این بازیکن پول پرداخت می‌کنند. البته ایفمارک نمی‌تواند به باشگاهی بگوید با بازیکنی قرارداد بسته شود یا نه و تنها وضعیت مصدومیت و سلامتی بازیکن به باشگاه اطلاع داده می‌شود و تصمیم‌گیرنده نهایی برای عقد قرارداد با بازیکنان، باشگاه‌ها هستند.

در هر حال امروز حتی خبر فسخ قرارداد جباری با استقلال هم شنیده شده است. خبری که هنوز تایید نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzyyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره میلیاردی استقلال حریف می طلبد