تاریخ انتشار: 1396/09/06 19:41
ماهشهر روی نوار شکست/ برمک باخت و رفت؛
کد خبر: 171961

پیروزی خونه به خونه مقابل شهرداری ماهشهر؛ نکونام به مدعیان نزدیک شد

جواد نکونام به همراه تیمش موفق شد در ماهشهر به یک پیروزی شیرین دست یابد و خونه به خونه با 25 امتیاز اکنون در رده پنجم جدول جا گرفته است.
پیروزی خونه به خونه مقابل شهرداری ماهشهر؛ نکونام به مدعیان نزدیک شد

 خونه به خونه‌ی بابل در ادامه روند موفقیت آمیز خود اینبار در ماهشهر دست به کار بزرگی زد و توانست شهرداری این شهر را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و با سه امتیاز شیرین به بابل بازگشت.

شاگردان جواد نکونام که دو هفته گذشته لیگ را با تساوی بدون گل خاتمه داده بودند، اینبار در ماهشهر توانستند با دو گلی که روح الله باقری و سجاد آشوری به ثمر رساندند در مقابل تک گل مصطفی ماهی به برتری دست یابند و سه امتیاز شیرین به نام خود زدند.

شهرداری ماهشهر که در هفته‌های ابتدایی لیگ دسته اول با نتایج جالب توجه خود چشم‌ها را خیره کرده بود، طی هفته‌های اخیر نتوانسته به نتیجه خوبی دست یابد این پنجمین شکست پیاپی آنها بعد از پیروزی هفته دهم مقابل بادران تهران محسوب می‌شود.

ماهشهری‌ها با این شکست در رده چهاردهم جدول جای گرفتند و خونه به خونه بابل نیز با کسب 25امین امتیاز فصل خود در رده پنجم جدول جا گرفته است.

ترکیب دو تیم؛

شهرداری ماهشهر: اصغر عبداللهی - وحید همراز - هادی ایمانی - کمال الدین نیک خوی - میلاد شیخ سلیمانی - حسین مالکی - مهدی عبدی - محمدحسین مهرآزما - سجاد قنواتی - بابا محمدی - فرشید پاداش

سرمربی: کوروش برمک

خونه به خونه: میکائیل ایمن تراج - مهدی خیری - وفا هخامنش - فرشاد فرجی - حمیدرضا دیوسالار - مهدی حنفی - مهران امیری - سجاد مشکل پور - محمد قاسمی نژاد - سجاد آشوری - روح الله باقری

سرمربی: جواد نکونام


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7zy8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری ماهشهر-خونه به خونه؛ ماموریتی سخت برای شاگردان نکو/ ماهشهری‌ها خِرق عادت می‌کنند!
نسخه برمک هم پیچیده می‌شود؟!

شاه‌ماهی از چنگال خونه به خونه پرید!
اختصاصی| با توافق با تیم لیگ برتری؛

کار سخت خونه به خونه برای جذب فوق ستاره
اختصاصی| معادلات جذب سلیمانی سخت‌تر شد؛