تاریخ انتشار: 1396/07/20 19:18
اختصاصی| بررسی سه خط حمله برتر لیگ یک؛
کد خبر: 178532

از خط حمله طوفانی خونه به خونه و شهرداری ماهشهر تا خط حمله جذاب کرمانی‌ها!

سه تیم با زدن 12 گل، در صدر قدرتمندترین خطوط حمله لیگ یک قرار دارند.
از خط حمله طوفانی خونه به خونه و شهرداری ماهشهر تا خط حمله جذاب کرمانی‌ها!

 درحالی که تا قبل از آغاز هفته هشتم، خونه به خونه بابل به تنهایی بهترین خط حمله لیگ یک را در اختیار داشت، این تیم در هفته هشتم موفق نشد مقابل بادران گلزنی کند و باتوجه به گلزنی مس کرمان و شهرداری ماهشهر مقابل حریفان، سه تیم در صدر قدرتمندترین خطوط حمله لیگ یک قرار گرفتند. مروری اجمالی به این سه تیم خواهیم داشت:

1. خونه به خونه

بابلی‌ها در این فصل با هدایت جواد نکونام بسیار امیدوارکننده ظاهر شدند. آنها گرچه در اکثر مسابقات با سیستم 4-2-3-1 به میدان می‌روند، اما اولویت آنها در زمین بازی، ارائه یک فوتبال سراسر هجومی می‌باشد. زهردارترین مهاجم خونه به خونه کسی نیست جز روح الله باقری. بازیکنی که در تمامی مسابقاتی که در این فصل برای بابلی‌ها به میدان رفت، یا گل زده، یا پاس گل داده و یا پنالتی کسب کرده است. البته، باقری در هفته هشتم مقابل بادران گلزنی نکرد و تنها هفته‌ای بود که وی عملکردی متوسط از خود به نمایش گذاشت. به غیر از باقری، بازیکنانی نظیر مجتبی رمضانی، هادی خیری و مهدی خیری اشاره کرد که نقش بسزایی در 12 گل بابلی‌ها داشتند. بهترین نتیجه امسال بابلی‌ها نیز، پیروزی 4-0 خانگی آنها مقابل صبای قم می‌باشد.

2. شهرداری ماهشهر

ماهشهری‌ها با گل بهترین گلزن خود، موفق شدند بهترین خط حمله لیگ را از آن خود کنند. آنها با گل فرشید پاداش که 5 گل برایشان زده است، در قم موفق شدند یک امتیاز کسب کنند و شمار گل‌های زده خود را به عدد 12 برسانند. از بهترین نتایج شهرداری ماهشهر می‌توان به پیروزی 4-0 مقابل راه آهن تهران اشاره کرد که در هفته اول رخ داد. به غیر از فرشید پاداش که برای این تیم 5 گل زده است، محمد پورسواریان، سجاد قنواتی و محمدحسین مهرآزما از بهترین بازیکنان این تیم در هفته‌های گذشته می‌باشند.

3. مس کرمان

مس کرمان با گل هوشمندانه یاسر فیضی، شمار گل‌های خود را به عدد 12 رساندند. یاران احمد نخعی همواره نشان دادند که در تمامی بازی‌ها برای برد وارد زمین می‌شوند. آنها در اکثر بازی‌ها با ترکیب 4-4-2 وارد زمین می‌شوند و زوج یاسر فیضی و محمدعلی اکبرخواه، فوق العاده برای کرمانی‌ها کار کرده‌اند. اگر از عملکرد خیره‌کننده فیضی و اکبرخواه چشم‌پوشی کنیم، به بازیکنی می‌رسیم که علی‌رغم جوانی، بسیار پخته ظاهر می‌شود. مهدی تیکدری جوان باتوجه به 4 گلی که برای کرمانی‌ها زده است، بهترین گلزن آنها می‌باشد و در کنار این بازیکنان، شاهرخ غلامرضاپور نیز عصای دست مس بوده است.

خطوط حمله مس کرمان، خونه به خونه، شهرداری ماهشهر فوق العاده هستند و هیچ نقصی در آنها وجود ندارد. دستان مربیان این سه تیم در تمامی بازی‌ها باز است و اگر بازی روی زمین بخواهد، بازیکنانی دارد که توانایی چنین کاری را دارند و اگر بازی روی هوا ملاک باشد، بازهم این سه تیم حرف اول را خواهند زد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evlj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یکی/ باقری به رده دوم رسید، پاداش و تیکدری جا ماندند!
در هفته مصدومیت اسلامی‌خواه؛

جوش و خروش محمد علیزاده برای کسب یک امتیاز از ماهشهر
اختصاصی| وقتی که علیزاده یک تنه از پس سه هافبک برآمد؛

تیکدری و پاداش ناکامان تقابل مس و ماهشهر
اختصاصی| فرصت سوزی دو مهاجم جوان؛

تصاویر/ دیدار شهرداری ماهشهر و مس کرمان
از نگاه دوربین مهدی عیسوی؛