تاریخ انتشار: 1396/12/23 22:36
کد خبر: 155937

لیگ یک| نساجی چگونه با دو بازیکن جدید قرارداد امضا کرد!

نساجی مازندران تحت هدایت جواد نکونام، دو بازیکن جدید جذب کرد.
لیگ یک| نساجی چگونه با دو بازیکن جدید قرارداد امضا کرد!

 پس از روی کار آمدن جواد نکونام در تیم نساجی، آنها در دو دیداری که نکونام هدایت آنها را برعهده داشت، به مقابل تیم‌های مس کرمان و برق جدید شیراز به برتری 1-0 دست یافتند و به نحوی از شرایط بحرانی خارج شدند اما نکونام به این نتایج دلخوش نکرده است و برای تیم جدیدش دو مهره جدید جذب کرده است.

اولین بازیکنی که نکونام به قائمشهر آورده محمدباقر شعبانی است. دروازه‌بانی مازندرانی که سابقه پوشیدن پیراهن نساجی را در سالیان گذشته داشته است و اکنون پس از چند سال دوری، مجددا لباس این تیم محبوب شمالی را پوشیده است. پس از شعبانی، علی سیار که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه دارد نیز به عضویت نساجی درآمد.

اما نکته جالب آن است که چگونه ممکن است تیمی در غیر فصل نقل و انتقالات بازیکن جذب می‌کند. شایان ذکر است که نکونام با ثبت قرارداد سعید رازانی و سروش سعیدی با نساجی مخالفت کرد و به همین دلیل، شعبانی و سیار با نساجی قرارداد امضا کردند. البته قرارداد این بازیکنان داخلی بسته شده است و هنوز در هیات فوتبال قرارداد آنها به ثبت نرسیده است که پیش بینی می‌شود این امر باحضور کاروان نساجی در قائمشهر صورت پذیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4maxbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| اوج‌گیری نساجی با نکونام؛ بدون گل خورده و لاک‌پشتی به سوی لیگ برتر!