تاریخ انتشار: 1395/09/24 15:53
نتیجه گرفتن؛
کد خبر: 243085

بزرگترین گناه برانکو!

هرچه به پایان نیم فصل اول و شروع تقل و انتقالات نزدیکتر می شویم انتقادات از برانکو بیشتر می شود.
بزرگترین گناه برانکو!

انتقاد از اینکه باشگاه پول ندارد تا با اوکراینی های پرسپولیس فسخ قرارداد کند و انتقاد از اینکه چرا نوراللهی باید سرباز شود و برود در تیم رقیب یعنی تراکتورسازی بازی کند و عالیشاه هم درحال سبک سنگین کردن شرایط سرباز شدن و پیوستن به همین تیم می باشد.

حتی اینکه چرا ساسان انصاری حاضر نمی شود بماند و ترجیح می دهد به فولاد بپیوندد و در آنجا تبدیل به سوپرمهره لیگ خلیج فارس بشود هم لابد به برانکو مربوط است.

اینکه گولچ یکدفعه تصمیم می گیرد که برود و دیگر نیاید و بازهم یکدفعه با تیم کره ای قرارداد می بندد و باشگاه پرسپولیس هم کلا عکسالعملی نشان نمی دهد لابد مشکل از برانکوست.

اصولا هر اتفاقی که بیفتد تقصیر برانکوست که بی دلیل نتایج درخشانی را با پرسپولیس بدست آورده است و تقریبا از اواسط نیم فصل دوم تا پایان نیم فصل اول با پرسپولیس به جز 3 رتبه برتر لیگ جایی دیگر را به چشم ندیده است اما این بازهم کافی نیست چون همش تقصیر برانکوست.

ر مجموع ۴۹ بازی از مسابقات فوتبال لیگ برتر، برانکو برای پرسپولیس ۲۶ برد، ۱۶ مساوی و ۷ باخت داشته و در ۴۹ بازی ۹۴ امتیاز گرفته است. با ثبت ۲ برد برای پرسپولیس امتیازات برانکو برای پرسپولیس به ۱۰۰ خواهد رسید.

بزگترین گناه پرسپولیس خوب نتیجه گرفتن پروفسور می باشد لابد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbe6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مصاحبه با احمد نوراللهی ستاره آرام و بی حاشیه پرسپولیس/ هیچ وقت دلیل نیمکت‌نشینی‌ام را از برانکو نپرسیدم