تاریخ انتشار: 1395/10/13 14:36
کد خبر: 238637

حیات منش: بخاطر شخص آقای تارتار به پارس جنوبی آمدم

مدافع نساجی پس از گذر از اتفاقات سخت و تلخ در این تیم از جمع قائشمهری‌ها جدا شد و به تیم پارس جنوبی جم پیوست.
حیات منش: بخاطر شخص آقای تارتار به پارس جنوبی آمدم

به گزارش فرتاک ورزشی، کاظم حیات‌منش درباره جدایی‌اش از نساجی گفت: پس از جدایی از مس رفسنجان و حضور در جمع نساجی فکر می‌کردم تیم ریشه‌دار نساجی می‌تواند در فوتبالم تاثیرگذار باشد اما همانطور که اطلاع دارید از ابتدای فصل تا زمان حضورم در قائمشهر سعی کردیم با مشکلات این تیم کنار بیاییم اما تیمی که چنین شرایطی دارد نمی‌تواند موفق باشد چون تنها موفقیت یک تیم در دل هماهنگی بازیکنان و کار فنی خوب خلاصه نمی‌شود بلکه همیشه در طی سال‌ها به وضوح دیده شده تیمی که عملکردش خوب بوده اما حاشیه‌ها و مشکلات باشگاهی از جمله بی‌پول و مسائلی از این دست داشته نتوانسته آنطور که باید و شاید نتیجه بگیرد. 

وی درباره حضورش در پارس جنوبی‌جم هم خاطرنشان کرد: نساجی با پارس در امتیاز برابری می‌کند پس در واقع آنها هم عملکرد خوبی داشتند حتی به اعتقادم آنها بهتر از نساجی بوده‌اند چراکه تیمی که تازه از رقابت‌های لیگ دسته دوم صعود می‌کند و چنین نتایجی را کسب می‌کند قطعا هدفمند است و همین موضوع من را به اینجا کشاند. یکی دیگر از دلایل حضورم در جمع پارسی‌ها حضور پرشور هواداران بوشهری به مانند قائمشهری‌ها در ورزشگاه بود. و بخاطر شخص آقای تارتار به پارس جنوبی آمدم.

او در ادامه گفت: هر فوتبالیست اگرچه ابتدا به دریافت پول فکر می‌کند چون شغل و حرفه‌اش فوتبال است و منبع درآمدش هم همین است اما بالاتر از این نشان دادن عملکردش به تماشاگران و کادرفنی که درخواست حضور او را در تیمش داشته است. همانطور که شما دیدید ما 16، 17 بازی در نساجی با مشکلات مالی دست به گریبان بودیم پس اگر اولویت‌مان هم برای بازی کردن پول است پس بالاتر از اولویت‌مان عشق‌مان به فوتبال بازی کردن است که چنین بدون پول بازی می‌کنیم.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbxp5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیل بعد بازی؛ نمره قبولی بادرانِ ربیعی، تارتار همچنان ناکام در خارج از خانه