تاریخ انتشار: 1395/05/26 19:28
کد خبر: 267361

آغاز بازی های عاشورزاده از عصر چهارشنبه

جلسه سرپرستان و مربیان تکواندو با حضور نمایندگان 63 کشور در قلب پارک المپیک و در سالن مرکزی ریو برگزار شد که در این جلسه رییس فدراسیون جهانی تکواندو، ناظرفنی فدراسیون جهانی تکواندو، رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی تکواندو و مدیرورزشی تکواندو در بازیهای المپیک ریو، در فاصله دو روز مانده به آغاز «فستیوال مبارزه تکواندوکاران» در سالن «کاریوکا 3» نکاتی را به سرپرستان و مربیان یادآور شدند.
آغاز بازی های عاشورزاده از عصر چهارشنبه

به گزارش فرتاک ورزشی، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان و مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی زنان کشورمان در این جلسه حضور داشتند.

فرزان عاشورزاده نماینده کشورمان از استان مازندران در وزن 58- کیلوگرم پرچمدار تیم تکواندو کاروان ایران در صحنه بزرگ المپیک می باشد.

همگان خوش بین هستند تا بار دیگر شگفتی این جوان 19 ساله را در بازی های المپیک ببینند ولحظات خوش بازیهای قهرمانی جهان که دشت طلای کاروان ایران را به همراه داشت  بار دیگر تکرار شود.

مبارزات تکواندو از روز چهارشنبه (27 مردادماه) و از ساعت 16:30 به وقت ایران، به مدت 4 روز در سالن «کاریوکا 3» در منطقه بارا برگزار خواهد شد.

فرزان با رنکینگ یک المپیکی و جایگاه اول در جدول قرعه، در اولین دیدار باید به مصاف «عمر حجامی» از مراکش برود، این تکواندوکار مراکشی با مدال طلای مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آفریقا مجوز شرکت در بازیهای المپیک ریو را گرفت و تاکنون با عاشورزاده مبارزه نداشته است. نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان در صورت برتری در این دیدار باید با برنده دیدار اسپانیا و چین مبارزه کند. اولین مبارزه فرزان عاشورزاده ساعت 18:15 به وقت ایران انجام می‌شود.

خبرنگاز: «زهرا نجات»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4md9o8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین حریفان فرزان را بیشتر بشناسیم
اختصاصی/