تاریخ انتشار: 1395/12/08 10:30
کد خبر: 226737

واکنش رضا شربتی، بازیکن جنجالی سیاه جامگان؛ بله، من استقلالیم +عکس

واکنش رضا شربتی، بازیکن جنجالی سیاه جامگان؛ بله، من استقلالیم +عکس

از جمعه رضا شربتی مدافع سیاه‌جامگان تبدیل به سوژه اصلی بحث‌ها در محافل فوتبالی شده است.  واکنش عجیب او در صحنه گل دوم تراکتورسازی باعث شده تا او متهم به تبانی شود هرچند مدیران سیاه‌جامگان و خداداد عزیزی این شایعات را تکذیب کرده و مدعی شده‌‎اند که به بازیکن خود اطمینان دارند. اما امروز با انتشار پستی اینستاگرامی در صفحه‌ای منتسب به رضا شربتی، ماجرا وارد فاز تازه‌ای شده است.

صفحه اینستاگرام منتسب به رضا شربتی

 

همانطور که در تصویر می‌بینید، در صفحه‌ای که نام شربتی به عنوان ایجاد کننده آن درج شده این توضیحات دیده می‌شود: آقا! من استقلالیم ولی اینقدر کثیف نیستم که تبانی کنم. به خدا توپو ندیدم! زیر این توضیحات هم 7 قلب آبی‌رنگ که به نظر می‌رسد اشاره به 4 و 3 معروف استقلالی‌ها در برابر پرسپولیس دارد دیده می‌شود!

البته به نظر می‌رسد این صفحه متعلق به شربتی نباشد و فرد یا افرادی با نیت دیگری این صفحه را ایجاد کرده و چنین پستی را در آن گذاشته‌اند. همین حالا در اینستاگرام چند صفحه دیگر هم به نام شربتی وجود دارد که مشخص نیست کدام اصلی و کدام جعلی است اما عدد صفر در مقابل تعداد کسانی که توسط این صفحه فالو شده‌اند نشانه خوبی برای اثبات جعلی بودن آن است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mljvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عجیب ترین گل هفته: مشکل فقط رضا شربتی نبود؛ تراکتوری ها با دست گل زدند