تاریخ انتشار: 1395/12/08 10:02
کد خبر: 226740

عجیب ترین گل هفته: مشکل فقط رضا شربتی نبود؛ تراکتوری ها با دست گل زدند

آنهایی که به قصد موشکافی گل تراکتور به سیاه جامگان را بالای ده بار دیدند، متوجه موضوع جالب دیگری شدند؛ این گل با دست به ثمر رسید!
عجیب ترین گل هفته: مشکل فقط رضا شربتی نبود؛ تراکتوری ها با دست گل زدند

آنطور که رادنیوز نوشته گل دوم تراکتورسازی در مصاف سیاه جامگان یک گل عجیب بود. رضا شربتی مدافع جوان سیاه جامگان که باید تیر یک روی کرنر جاسم کرار نگه می داشت، یک لحظه محو بازی شد و توپ از کنار پایش عبور کرد و درون دروازه رفت.

 شربتی می گوید در آن لحظه مغزش فرمان نداد و عضله و عصب اش قفل کرد و چون پای تخصصی اش چپ است و توپ از کنار پای راستش رد شد، نتوانست در لحظه واکنش سریع نشان بدهد اما خیلی ها فیلم این گل را دیدند تا به اصل موضوع پی ببرند که در این بازبینی ها متوجه نکته دیگری شدند؛ گل تراکتور با دست به ثمر رسید!

در بازبینی فیلم گل، مشخص است فرزاد حاتمی به گونه ای سرش را چرخانده که امکان ندارد توپ با ضربه سر او به شکل مستقیم وارد دروازه شده باشد و یا توپ بعد از ضربه سر فرزاد به دست یکی از بازیکنان تراکتور خورده و گل شده و یا اصلا یک بازیکن تراکتور توپ را با دست وارد دروازه کرده است.

 گویا عادل فردوسی پور فیلمی از این صحنه تهیه کرده که نشان می دهد توپ با دست بازیکن تراکتور (مهدی زاده یا شفیعی) برخورد داشته و در واقع گل دوم تراکتور که باعث رسوایی رضا شربتی جوان شد، از پایه و اساس خطا بوده است!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4popva

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آنالیز/ رضا شربتی به تراکتورسازی راه داد؟