تاریخ انتشار: 1396/02/13 19:38
کد خبر: 213113

رسمی؛ داوید ویا قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با نیویورک سیتی تمدید کرد

«ال گواخه» از حضور در جمع یانکی ها خوشحال است.
رسمی؛ داوید ویا قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با نیویورک سیتی تمدید کرد

 داوید ویا، رکوردار گلزنی در تاریخ تیم ملی اسپانیا، قراردادش را با نیویورک سیتی به مدت یک سال دیگر تمدید کرد. ویا با این قرارداد، تا سال 2018 در جمع یانکی ها خواهد بود.

داوید ویا 35 ساله پس از پیوستن به این باشگاه در 70 بازی موفق شد 46 گل به ثمر برساند و به عنوان کاپیتان تیمش شناخته می شود. ویا روند خوب خودش را ادامه داده است و در این فصل از رقابت های لیگ ستارگان آمریکا، در 7 بازی 5 بار گلزنی کرده و 3 پاس گل ارسال کرده است. به نقل از وب‌سایت رسمی باشگاه نیویورک سیتی، ویا می گوید:

سه سال پیش، ما این پروژه فوق العاده را آغاز کردیم و آن ها من را به عنوان کاپیتان انتخاب کردند. وقتی به روز های اول این باشگاه در سال 2014 نگاه می کنم، روند رو به رشدی که در این مدت زمانی کوتاه داشته ایم، فوق العاده بوده است. ما هنوز از پتانسیل بسیار زیادی برای رشد بیشتر چه در زمین و چه در خارج از زمین، برخوردار هستیم. از حضور در این باشگاه و این شهر بسیار خوشحالم. من هنوز آماده هستم و می توانم حرفه ام را در درون زمین و نه در کنار آن، ادامه بدهم. به همین دلیل ماندن در اینجا و تمدید قرارداد با نیویورک سیتی، تصمیم آسانی برای من بود. 

 به نقل از FFT، پاتریک ویرا، اسطوره تیم آرسنال که به عنوان سرمربی تیم نیویورک سیتی مشغول به کار است، در مورد تمدید قرارداد با داوید ویا گفت:

این واقعاً خبر خوبی برای من بود. این واقعاً خبر خوبی برای داوید، هواداران و باشگاه بود. خصوصاً در چنین زمانی که او در حال گلزنی برای ماست. باشگاه تصمیم گرفت تا او را برای یک سال دیگر داشته باشد و داوید هم تصمیم گرفت تا برای یک سال دیگر با ما بماند. هر دو طرف از این موضوع خوشحال هستند و من، شخصاً از ماندن او بسیار خوشحال هستم. 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvjkb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین امروز نیویورک سیتی با حضور هواداران + فیلم