تاریخ انتشار: 1396/01/08 15:43
اختصاصی| با دل مردم جم بازی نکنید؛
کد خبر: 220713

چرا تمرینات پارس جنوبی در تهران برگزار می شود؟

تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی جم، بدون دلیل موجه، در تهران برگزار می شود، نه جم.
چرا تمرینات پارس جنوبی در تهران برگزار می شود؟

به گزارش فرتاک ورزشی، مدیران تیم فوتبال پارس جنوبی جم که برای حضور هواداران و مردم جم در ورزشگاه و حمایت پارس جنوبی، برای آنها جوایز نفیس کمک هزینه سفر به مشهد، کربلا، و همچنین بن خرید در نظر گرفته اند، با بی تدبیری مهدی تارتار و کادر فنی اش، تمامی اهداف مدیران پارس جنوبی در حال نابودی است.

تیمی که اولین سال حضورش را در لیگ یک تجربه می کند، هنوز در دل مردم بوشهر، خصوصا جم جای نگرفته است و مدیران این تیم با قراردادن آبشن های مختلف برای هواداران، سعی بر آن دارند تا کمی فوتبال و خصوصا نام تیم خود را بر سر زبان ها بیاندازند.

این هدف آنها تاحدودی محقق شده است اما عدم برگزاری جلسه تمرینی تیم تارتار در جم، سبب شده تا اهداف مدیران، کمی دچار هنجار شود. پارس جنوبی درحالی که این هفته با فجرسپاسی بازی دارد، به جای تمرین در جم، در تهران تمرین می کند و این امر، برای چندمین بار است که اتفاق می افتد.

البته شاید بتوان گفت که راه هوایی از بوشهر به شیراز وجود نداشته باشد و آنها به همین منظور به تهران رفتند تا راحت تر به شیراز سفر کنند، اما این نکته را نباید فراموش کنیم که تیمی مردمی و دوست داشتنی خواهد بود که در دل مردم جای بگیرد و شاید تمرین در جم، چشم چند جوان را بگیرد و همین جوانان جمی، در روزهای نه چندان دور، به فوتبال کشور خدمت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvkoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انقلاب تارتار در پارس جنوبی جم
اختصاصی| یادداشتی در مورد مهدی تارتار؛