تاریخ انتشار: 1396/05/29 00:14
کد خبر: 187861

کشتی به گل نشسته و ناخدای طوفان ندیده!/ خریدهای استقلال و مشکل بزرگ!

کشتی به گل نشسته و ناخدای طوفان ندیده!/ خریدهای استقلال و مشکل بزرگ!

شاگردان علیرضا منصوریان در بازی با سایپا هم نتوانستند دروازه حریف را باز کنند تا به تدریج وضع آنها نگران‌کننده شود. استقلال در چهار مسابقه ابتدایی لیگ هفدهم فقط یک گل به ثمر رسانده‌اند که آن یک گل را هم سرور جباروف در بازی با تراکتورسازی با یک شوت از راه دور و با چاشنی اشتباه گلر حریف زد. در حقیقت کل سیستم هجومی استقلال فعلا در این فصل حتی یک گل هم نزده که آماری عجیب است؛ به‌خصوص از این منظر که برای لیگ هفدهم مهاجمان پرسروصدا و گرانقیمتی مثل شهباززاده، بیت‌سعید و قائدی به ترکیب استقلال اضافه شدند.

موضوع گل نزدن‌های بازیکنان استقلال به ویژه از آن جهت جالب‌تر است که نقطه قوت استقلال در فصل گذشته، خط آتش این تیم بود. در حقیقت آبی‌ها فصل قبل از 30بازی لیگی، در 28مسابقه گل زدند که حاکی از خط حمله زهردار این تیم بود. حتی در بازی پایانی فصل برابر العین امارات و در آن شب فاجعه‌بار هم استقلال با وجود دریافت شش گل از العین، توانست یک بار دروازه این تیم را باز کند. با این وجود تا اینجا در لیگ هفدهم استقلال در سه بازی گل نزده که یک بازی بیشتر از کل فصل گذشته است و نشان از یک بحران در این تیم دارد.

اینکه چرا استقلال در فصل جدید این اندازه در گلزنی ناکام بوده، می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. مثلا شاید خریدهای زیاد این تیم باعث عدم هماهنگی شده و طول می‌کشد تا بازیکنان دوباره همدیگر را پیدا کنند. از سوی دیگر بازیکنی مثل سجاد شهباززاده به صورت فردی هم ماه‌هاست با مشکل گل‌نزنی مواجه شده و حالا همین وضعیت را در استقلال هم دارد. باید صبر کرد و دید موتور این تیم در فاز گلزنی چه زمانی روشن خواهد شد. فقط ممکن است این اتفاق زمانی رخ بدهد که دیگر دیر شده و فاصله امتیازات بار دیگر استقلال را از قهرمانی دور کرده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4myemy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاکید منصوریان به جذب این ستاره ملی پوش
ناامیدی استقلال از بازگرداندن ستاره جنجالی