تاریخ انتشار: 1401/01/24 11:11
کد خبر: 23388

جعفری: خنده‌دار است که مدام پای داور را وسط می‌کشند

بازیکن نساجی می گوید استقلالی ها باید شکست را بپذیرند و داور را مقصر جلوه ندهند.
جعفری: خنده‌دار است که مدام پای داور را وسط می‌کشند

رضا جعفری در مورد غلبه بر استقلال در یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: بازی پر فشاری بود. استقلال هم ۲۶ هفته نباخته بود و به نظرم برنده این بازی می توانست قهرمان جام حذفی شود زیرا آن طرف پرسپولیس هم حذف شده بود. آقا فرهاد خیلی دوست داشت دبل کند اما نتوانست به این مهم دست پیدا کند و ما از قبل می دانستیم می توانیم این بازی را ببریم چون گربه سیاه استقلال هستیم و امسال همه بازی های ما با استقلال بدون گل بود و هر دو تیم همدیگر را خیال خوب می شناختند و بازی کلا پر فشار بود. 
او در مورد حضور هواداران نساجی در استادیوم ادامه داد: جا دارد از تک تک آن ها تشکر کنم. راه خیلی طولانی آمده بودند امیدوارم بتوانیم با پیروزی در بازی های بعدی حذفی دلشان را شاد کنیم و قهرمانی را برای مردم قائمشهر به ارمغان بیاوریم.
وی در مورد بازی با مس کرمان در نیمه نهایی حذفی در آزادی و اینکه این چهارمین استادیومی است که این فصل در آن میزبانی می کنند اینگونه واکنش نشان داد: این مسأله برای ما عادی شده است و الان برای ما عجیب نیست. در استادیوم آزادی چه با استقلال و پرسپولیس چه تیم های دیگر بازی کنی کلا آدم جوش را دوست دارد زیرا من در رده های پایین تر ملی آنجا بازی کردم و پر از خاطره است. اینکه ما قرار است در آزادی باری کنیم همان حسی را می دهد که انگار قرار است با استقلال بازی کنیم چون همان جو را دارد امیدوارم هواداران تا آنجایی که کی توانند بیایند و دلشان را شاد کنیم.


جعفری در پایان در مورد واکنش استقلالی ها به داوری افزود: این حرف ها کلیشه ای است و می خواهند بار را از روی دوش خودشان بردارند چون در فوتبال ما خیلی باب شده. اشتباه داوری همه جا هست. برای مثال بازی ما با پرسپولیس با فولاد نمی توان گفت عمدی در کار است با تمام احترامی که برای نیمکت استقلال قائل هستم در صحنه ای که توپ آن سمت تیرک می رود دیدم خوشحالی می کنند و داور همان لحظه سوت پایان ۹۰ دقیقه را زد من هم رفتم گفتم آقا فرهاد چطوری می گویید گل شده ؟ فکر می کنم خطای دید داشتند! ولی کلا خنده دار بود، اولش گفتم شاید من اشتباه دیدم یا همان صحنه ای که آرمان رمضانی گل زد خودش هم می داند خطا کرده. فیلم آن صحنه هست که دارد هل می دهد. آن بازیکن استقلال که گفته می توان از اشتباهات داوری کلیپ ۹۰ دقیقه ای ساخت دوستم است اگر اینگونه است برای ما ۱۸۰ دقیقه می توان ساخت! ولی این ها جزئی از فوتبال است و نمی توان مدام پای داوری را وسط کشید.
وی اضافه کرد: بعد از هر بازی تیم ها می آیند بیانیه می دهند شاید این به من ربطی ندارد ولی این ها فوتبال ما را زشت می کند یا واقعا باید کمک داور ویدیویی بیاید یا اینکه به همین شرایط احترام گذاشت. داور هم انسان است و اشتباه می کند و در یک لحظه باید تصمیم بگیرد. به نظر من عملکرد داور خیلی خوب بود آن صحنه ای هم که می‌گویند برای نساجی پنالتی بود ۵۰-۵۰ بود ولی برای آرمان قشنگ خطا بود حرف زدن در موردش الکی مسئله را بزرگ می کند نمی دانم چرا دارند رویش مانور می دهند؟ 
جعفری یادآور شد : اکثر بازیکنان استقلال دوستان من هستند. امیرحسین حسین زاده رفیق من است اگر موقعیت هایش را تبدیل به گل می کرد کار به این حرف ها نمی کشید باید بگوییم داور گل نزده ؟ کلا یک مقدار این جو‌ ها وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5oka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نساجی از امروز برای بازی با استقلال استارت می‌زند