تاریخ انتشار: 1402/04/12 20:00
کد خبر: 3340

حکم دادگاه به نفع ستاره رئال: شاکی دروغ می‌گوید!

دادگاهی در شهر مادرید شکایت الکس بائنا، بازیکن ویارئال، علیه فده والورده، بازیکن رئال مادرید، را رد کرده و برای ستاره رئال حکم منع تعقیب صادر کرد.
حکم دادگاه به نفع ستاره رئال: شاکی دروغ می‌گوید!

 دادگاه شماره 48 شهر مادرید رسیدگی به شکایت الکس بائنا از فده والورده را نپذیرفت و علت این تصمیم خود را ناتوانی بازیکن ویارئال به اثبات ادعاهایش علیه ستاره رئال اعلام کرد.

شکایت کیفری بائنا از والورده به دلیل اتفاقی بود که بعد از دیدار فصل گذشته دو تیم ویارئال و رئال مادرید در پارکینگ ورزشگاه برنابئو بین این دو فوتبالیست رخ داد. وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، والورده در پارکینگ ورزشگاه برنابئو منتظر الکس بائنا ماند و بعد از درگیری فیزیکی با او به صورتش مشت کوبید.

والورده اعلام کرد علت درگیری‌اش با بائنا این بوده که بازیکن ویارئال در جریان مسابقه به او و همسرش و فرزندی که پیش از تولد از دنیا رفته بود توهین کرده است. برخی از اعضای خانواده والورده به رسانه‌ها گفتند که بائنا در جریان مسابقه به فده گفته بود: حالا برو گریه کن که بچه‌ات به دنیا نمی‌آید".

الکس بائنا این ادعای نزدیکان والورده را تکذیب کرد و با انتشار اطلاعیه‌ای گفت چنین کلماتی را به زبان نیاورده است. او مدعی شد اصلا بحث فرزند والورده یا همسرش را با او مطرح نکرده است. بائنا سپس گفت که تصمیم دارد علیه فده والورده به دادگاه کیفری شکایت کند.

1851012

قاضی دادگاه شماره 48 اسپانیا که الکس بائنا علیه والورده به آن شکایت کرده بود امروز اعلام کرد که در اظهارات بائنا موارد ضد و نقیض وجود دارد. بازیکن ویارئال به دادگاه گفته بود که در جریان درگیری آلوارو اودریوزولا در کنار والودره حضور داشت، اما تصاویری که باشگاه رئال مادرید در اختیار دادگاه گذاشت خلاف این را نشان می‌دهد.

دادگاه می‌گوید بائنا نتوانسته مدارکی در اختیار دادگاه قرار دهد که ثابت کند اتفاقی که بین او و والورده افتاده یک درگیری فیزیکی بوده است. دادستانی پیشتر از کمیته مسابقات لالیگا خواسته بود فده والورده را به مدت 5 جلسه از همراهی تیمش محروم کند. با حکم امروز دادگاه این محرومیت هم اجرایی نخواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8j62

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست رئال در جذب جانشین کورتوا