تاریخ انتشار: 1396/10/12 18:08
کد خبر: 166564

بازیکنانی که در لیست یحیی بودند اما تراکتوری نشدند

تیم تراکتورسازی تبریز این روزها وضعیت خوبی از لحاظ جذب بازیکن در پست مدافع و مهاجم ندارد.
بازیکنانی که در لیست یحیی بودند اما تراکتوری نشدند

 یحیی گل‌محمدی در یکی دو هفته گذشته مدام اعلام می‌کند که در پست مدافع و مهاجم به بازیکنان جدید احتیاج دارد تا تیمش کامل شود. او 3 بازیکن را برای پست مدافع و 3 بازیکن را برای مهاجم در نظر گرفته، اما حضور هر همه آنها در تراکتورسازی به‌بنا به دلایلی در حال منتفی شدن است.

محمد قاضی، عیسی آل‌کثیر و ارسلان مطهری گزینه‌های تراکتورسازی برای حضور در این تیم به‌عنوان مهاجم هستند، اما هرکدام از آنها مشکلاتی برای پیوستن به جمع شاگردان گل‌محمدی دارند. محمد قاضی نمی‌تواند از پدیده رضایت‌نامه بگیرد، ارسلان مطهری هم دوست دارد پیش علی دایی برود و در سایپا به فوتبالش ادامه بدهد. این روزها نزدیک‌ترین مهاجم به تراکتورسازی، عیسی آل‌کثیر است.

مهاجم تیم نفت تهران در روزهای گذشته تلاش زیادی داشت تا هرطور شده به تراکتورسازی بپیوندد. او روز گذشته (یکشنبه) هم در جریان تمرین تیم نفت اعلام کرد که «هرطور شده می‌خواهم برگه فسخ قراردادم از نفت را بگیریم و از این تیم جدا شوم.». با همه این اوصاف، اگر آل‌کثیر نتواند قراردادش را با نفت تهران فسخ کند، قادر به حضور در تراکتورسازی نخواهد بود.

باشگاه تراکتورسازی امیدوار است که در این بین حداقل بتواند عیسی آل‌کثیر را قبل از دیدار مقابل استقلال به‌خدمت بگیرد تا شاید قسمتی از مشکلاتش حل شود.

در کنار اینها، تراکتورسازی سه گزینه هم برای خط دفاعی خود دارد. یحیی گل‌محمدی ابتدا به‌دنبال سیاوش یزدانی، مدافع تیم سپاهان بود تا او را به‌عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی بیاورد. یزدانی هم کاملاً به این انتقال راضی شده بود و قصد داشت که خودش را سرباز کند، اما خود تراکتوری‌ها هم نفهمیدند که یزدانی چرا به یک‌باره در سپاهان ماند و از حضور در تراکتورسازی منصرف شد.

تراکتوری‌ها سپس به سراغ محمدرضا خانزاده رفتند، اما باشگاه سیاه‌جامگان به‌هیچ وجه راضی به جدایی مدافع خود و پیوستن او به باشگاه تبریزی نشد. گزینه بعدی گل‌محمدی هم محمد طیبی رفت، اما او هم نتوانست باشگاه قطری را راضی به صدور رضایت‌نامه‌اش برای تراکتورسازی کند.

با این حال، ممکن است که عیسی آل‌کثیر به‌عنوان مهاجم به تراکتورسازی بپیوندد، اما در پست مدافع یحیی گل‌محمدی عملاً گزینه‌ای ندارد و باید دید که چه اتفاقی در سه چهار روز آینده رخ خواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pa566

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مبلغ قرارداد شهباززاده در نفت اعلام شد