تاریخ انتشار: 1397/09/03 11:13
کد خبر: 120564

حریفان احتمالی تیم ملی ایران/لبنان یا سوریه؟ فیلیپین یا تایلند؟

فدراسیون فوتبال در تلاش است برای اردوی پایانی و نهایی تیم ملی قبل از جام ملت ها دو حریف تدارکاتی مشابه با رقبای ایران در گروه D پیدا کند.
حریفان احتمالی تیم ملی ایران/لبنان یا سوریه؟ فیلیپین یا تایلند؟

در شرایطی که توافقات نهایی برای برگزاری جدال ایران با قطر یک هفته قبل از اولین بازی تیم ملی در جام ملت های آسیا مقابل یمن به دست آمده و این دو تیم روز 10 دی ماه در ورزشگاه خلیفه دوحه مقابل هم به میدان می روند، فدراسیون فوتبال در تلاش برای توافق با دو حریف دیگر از جمع تیم های شرق آسیا همین طور عرب خاورمیانه است.

این دو حریف که به درخواست کارلوس کی روش برای شبیه سازی بازی با ویتنام همین طور جدال حساس با عراق باید انتخاب شوند به احتمال فراوان از میان چهار گزینه ای خواهند بود که مربی پرتغالی پیش از این نام آنها را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده بود تا مذاکرات و رایزنی برای جلب نظر مساعد برای حضور در قطر فراهم شود.

برای شبیه سازی بازی با ویتنام فدراسیون فوتبال در صدد توافق با یکی از دو تیم فیلیپین و تایلند است ضمن این که برای شبیه سازی بازی با عراق هم احتمال این که یکی از دو تیم لبنان و سوریه حریف ایران شوند، وجود دارد. تیم ملی ایران اواخر ماه جاری برای اردوی دو هفته ای راهی دوحه قطر می شود و قرار است در این مدت سه بازی تدارکاتی برگزار کند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdgwa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیحات مدیر روابط عمومی تراکتورسازی در خصوص عدم بازگشت 2 بازیکن خارجی این تیم/ اروین مشکل روحی دارد!