تاریخ انتشار: 1397/01/18 22:31
اختصاصی|
کد خبر: 153088

محمود تیغ‌نورد: دوست داشتم با بادران به لیگ برتر برسم/ پشت پرده‌های عدم صعود احتمالی بادران را خواهم گفت

کاپیتان سابق بادران تهران درخصوص تقابل با این تیم سخن گفت.
محمود تیغ‌نورد: دوست داشتم با بادران به لیگ برتر برسم/ پشت پرده‌های عدم صعود احتمالی بادران را خواهم گفت

 محمود تیغ نورد بازیکن مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص بازی با بادران تهران گفت: بازی خوبی بود و تیم بادران هم تیم خوبی بود و ما هم خیلی خوب بازی کردیم و اگر موقعیت‌های بازی را آنالیز کرده باشید می‌فهمید که ما باید برنده می‌شدیم. تیم بادران به دلیل کادر فنی خوب و بازیکنان با کیفیت تیم قابل احترامی بودند. در نیم فصل دوم شرایط خیلی خوبی نداشتند و خیلی استرس داشتند و  به همین دلیل نتوانستند نتایج چندان خوبی در نیم فصل دوم بگیرند.

وی درخصوص جدایی از بادران گفت: من با شخص آقای ربیعی مشکلی ندارم. خودشان می‌دانستند که من از جدایی بادران ناراحت هستم چون کارهای زیادی برای مجموعه داشتم و مرور زمان نشان داد و میدهد که چه کسی مردانه کار کرد و چه کسی به فکر منافع شخصی بود. بحث من بحث فنی نبود که خیلی حرف‌ها را موکول می‌کنیم به پایان فصل. اگر بازی را می‌بردیم و صعود بادران به لیگ برتر منتفی می‌شد، خیلی از صحبت‌ها را می‌زدم اما چون بادران در کورس رقابت‌ها است نمی‌خواهم تیم وارد حاشیه شود.

وی افزود: اگر بادران در نیم فصل دوم کمی نقاط ضعف خود را پوشش میداد و تیم حفظ میشد ، تیم تا الان به لیگ برتر صعود کرده بود. بودن من در بادران منافع خیلی‌ها را به خطر انداخته بود. قبل بازی با بادران به سمت نیمکت مربیان رفتم و رخصت طلبیدم و بسیار محکم و جوانمردانه مقابلشان بازی کردم. 

تیغ‌نورد درخصوص عدم نتیجه گیری تیم مس رفسنجان نیز گفت: تا هفت هفته اول خیلی خوب کار کردیم و از تمامی تیم‌های بالای جدولی امتیاز گرفتیم. من تجربه آن را نداشتم که در لیگ یک در تیمی باشم که در میانه جدول باشد و اینکه دهم جدول باشی و تکان نخوری، کمی از نظر انگیزشی دچار افت می‌شوید اما آقای سامره به لحاظ انگیزشی خیلی با بچه ها صحبت میکند، نتایج درخشانش را نیز دیدیم و مشکلی از نظر فنی نداریم و فقط از لحاظ انگیزشی کمی شاید مشکل داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شرط بندی در لیگ یک وجود دارد یا خیر گفت: در بادران که بودم این پیشنهاد به من شد و در صفحه شخصی من، یکی به من پیام داد که من نیز طوری جوابش را دادم که راه خود را کج کرد و رفت. یعنی چه که یک کارت قرمز بی‌مورد بگیرم و مثلا N تومان پول دریافت کنم. چنین چیزهایی در فوتبال وجود دارد و در بین بازیکنان هست و در اواخر فصل شدت پیدا می‌کند.

تیغ‌نورد درخصوص تیم‌های مدعی این فصل لیگ یک گفت: ایده‌آل من صعود نفت مسجدسلیمان و بادران تهران بود. حتی نزدیک بود در نقل و انتقالات نیم فصل به نفت ملحق شوم اما به نظرم باهمین شرایط نفت مسجدسلیمان و یک تیم شمالی به لیگ برتر صعود می‌کنند و آخر فصل، بسیاری از پشت پرده‌هایی که برای من و تیم بادران رخ داده و دلیل عدم صعود احتمالی‌اش به لیگ برتر را خواهم گفت.

وی افزود: واقعا حیف شد و جدای از اینکه تیم پتانسیل فنی صعود داشت، نظم وانظباط خیلی خوبی در تیم حاکم بود اما حیف که نگذاشتند این تیم به سروسامان برسد.

کاپیتان سابق بادران در پاسخ به این سئوال که آیا دوست داشته در بادران از فوتبال خداحافظی کند گفت: خیلی دوست داشتم در بادران از فوتبال خداحافظی کنم. ایده‌آل من این بود که بادران را این فصل به لیگ برتر ببریم و تا زمانی که می‌توانم، برایشان در لیگ برتر بازی کنم و پس از آن، کار مربیگری را از همین تیم استارت بزنم چون تیم شهر خودم است و عِرق خاصی به آن دارم اما حیف که نگذاشتند و زحمات یک فصل مجموعه، بر باد رفت.ذدر ادامه آرزو میکنم برای بادران و مس رفسنجان اتفاقات خوبی رخ دهد.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pe5zo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لیگ یک| پیروزی بادران مقابل مس رفسنجان؛ ربیعی همچنان امیدوار به صعود/ سه امتیاز سخت در جیب نارنجی‌ها!

کاپیتان بادران: تحت تاثیر جو قرار نداریم/ آمادگی کامل برای پیروزی برابر پرسپولیس را داریم
زمانی که ما در لیگ برتر بازی می‌کردیم شاید بازیکنان پرسپولیس لیگ یک بازی می‌کردند؛

عامل نجات ربیعی در رفسنجان؛ خودش!
اختصاصی| رفسنجان، شهر دوم ربیعی؛