تاریخ انتشار: 1397/01/12 14:19
اختصاصی|
کد خبر: 153964

لیگ یک| آنالیز دیدار مس کرمان و نفت مسجدسلیمان؛ نفت 3 حمله 2 گل، مس 7 حمله 1 گل!

مس کرمان در دیداری خانگی، کاری از پیش نبرد و مقابل نفت مسجدسلیمان، 2-1 شکست خورد.
لیگ یک| آنالیز دیدار مس کرمان و نفت مسجدسلیمان؛ نفت 3 حمله 2 گل، مس 7 حمله 1 گل!

 مس کرمان برای آنکه مدعی باقی می‌ماند، نیاز مبرمی به پیروزی مقابل تیم نفت مسجدسلیمان داشت. مس نبرد تا نفت مسجدسلیمان با برتری 2-1، اقتدار خود در صدر جدول را داشته باشد و مابقی تیم‌ها را پشت سر خود ببیند. درحالی که نفت با شوت زیبای علینژاد از مس جلو افتاد، اما یاسر فیضی جشن نفتی‌ها را بلافاصله خراب کرد و گل تساوی را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و واویلا میداوودی، دقیقه 28 با شوتی سرکش، دروازه حمید عرفانی را باز کرد تا سه امتیاز باارزش به حساب فکری و تیم نفت مسجدسلیمان واریز شود.

خشن‌ترین بازی هفته در کرمان

بازی این دو تیم، یکی از خشن‌ترین بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ یک بود. سهم دو تیم در این بازی یک اخراجی بود و از دقیقه 60 به بعد، دو تیم 10 نفره به بازی ادامه دادند. یاران محمود فکری در این بازی 3 کارت زرد از داور مسابقه دریافت کردند و یاران دارکو در مس کرمان نیز یک کارت زرد از داور گرفتند.

برابری کرنرها

دو تیم در به دست آوردن کرنر به تساوی دست یافتند. در این بازی، هر دو تیم دو کرنر به دست آوردند که نشان از شکل گیری حملات فراوان دو تیم دارد.

نفت سه حمله دو گل، مس 7 حمله 1 گل

در این بازی، نفت مسجدسلیمان سه حمله خطرناک به سمت دروازه تیم مس کرمان داشت که دو موقعیت را تبدیل به گل کرد و ضربه خارج از چهارچوب آنها در این بازی، صفر بود. نرخ تبدیل شدن موقعیت به گل در تیم نفت در این بازی، بیش از 60 درصد بود که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد. در آن سو اما مس کرمان 7 بار به سمت دروازه نفت یورش برد. از این 7 یورش، 3 ضربه در چهارچوب برای مس به ثبت رسید و 4 ضربه دیگر مس، راهی به دروازه نفت نداشت و خارج از چهارچوب زده شد.

چپ غیرفعال برای نفت، هوا کلا برای مس

مس در این بازی، در نبردهای هوایی بسیار موفق بود. کرمانی‌ها از روی هوا 5 موقعیت برای خود ثبت کردند و حتی گلی که زدند نیز با سایش ضربه سر محمدعلی اکبرخواه، توپ به فیضی رسید و وی با شوتی زیبا، دروازه نفت را باز کرد. در آن سو اما باید اذعان داشت که سمت چپ نفت مسجدسلیمان کاملا غیرفعال بود. علینژاد در سمت راست و میداوودی در نوک پیکان حمله نفت، از بهترین‌های نفت بودند و اکثر حملات شکل گرفته نفت را این دو بازیکن صورت دادند.

گفتنی است نفت با این پیروزی، نفت با 57 امتیازه شد و در صدر باقی ماند. مس نیز با همان 44 امتیاز، در رده هشتم جدول باقی ماند.

تهیه و تنظیم اطلاعات: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pebw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار مس کرمان و نفت مسجدسلیمان

تیم منتخب نیم فصل اول مسابقات لیگ یک + پوستر
اختصاصی| در پایان نیم فصل اول مسابقات؛

پیروزی نفت مسجدسلیمان مقابل مس کرمان؛ مورچه اتمی شکوفا شد
اختلاف 5 امتیازی فکری با نزدیک‌ترین رقیب؛