تاریخ انتشار: 1395/09/14 15:06
کد خبر: 245188

فریبا: تراکتورسازی در حد قهرمانی است

مدیر فنی تیم استقلال از اتفاقات بازی برابر صبا توضیحاتی می دهد.
فریبا: تراکتورسازی در حد قهرمانی است

به گزارش فرتاک ورزشی، بهتاش فریبا مدیر فنی استقلال از زمانی که به این این تیم اضافه شده، منصوریان و بازیکنانش هنوز طعم شکست را نچشیده اند و همچنین توانستند تا رده چهارم جدول بالا بیایند. فریبا در مصاحبه با خبرآنلاین درباره شرایط این تیم و اتفاقات بازی برابر صبای قم صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

چه کار کردید که استقلال بعد از اضافه شدن‌‌تان به کادر فنی‌‌اش دیگر نباخته است؟
کار بدی نکره‌ام (خنده). این نتایج حاصل یک کار گروهی از ریاست هیأت‌مدیره باشگاه گرفته تا مدیرعامل، سرمربی و بازیکنان تا مدیر تدارکات تیم است. همه این نفرات در به‌ دست آوردن این نتایج چه خوب چه بد دخیل هستند. البته در این میان مسئولیت و کار علیرضا منصوریان از همه بیشتر است. همه ما کنار او هستیم و تلاش می‌کنیم تا به اندازه سهم خودمان او را در راهبرد استقلال کمک کنیم. 
* اما این تغییر در روند نتیجه‌‌گیری به وضوح از هفته پنجم به بعد مشخص است؟
از قدیم گفته‌اند دو فکر بهتر از یک فکر و سه فکر بهتر از دو فکر است. وقتی در یک گروه همه با هم همفکر باشند حتماً کار درست پیش نمی‌رود ولی وقتی نظرات مختلف باشد و مخالفت‌هایی در تصمیم‌گیری‌ها باشد بهترین تصمیمات گرفته می‌شود. شکر خدا در استقلال همه فقط به موفقیت این تیم می‌اندیشند و برای بهتر شدن کار هر کسی هر فکری دارد بیان می‌کند. در این میان باید به حضور نصرا... 
* در بازی با صبا چه اتفاقی رخ داد؟این ماجرا از کجا شروع شد؟
متأسفانه اتفاقاتی رخ داد که من و عمو نصی مجبور شدیم به واسطه شرایط سنی‌مان برای آرام کردن دوستان وارد عمل شویم و در نهایت هم تا اندازه‌ای موفق شدیم ولی کلاً اتفاقات خوبی رخ نداد. هرچند که قبل از بروز آن اتفاقات هم مطالبی از لب خط گفته می‌شد ولی در کل ما همه منتظریم تا ببینیم که ناظر بازی چه گزارشی به کمیته انضباطی داده است. 
* یعقوب کریمی چرا کم طاقت شده است؟ در بازی با مس کرمان هم نزدیک بود مشکل به وجود بیاورد؟
اتفاقاً یعقوب کریمی از جمله بازیکنان آرام تیم ماست. در آن صحنه هم برخلاف ادعای گزارشگر بازی، اول حق‌جو بود که یعقوب را هل داد و بعد هم جملاتی به او گفت که این بچه از کوره دررفت. با این همه من رفتار یعقوب را تأیید نمی‌کنم ولی من خودم 2 بار سمت هواداران‌مان رفتم و از آنها خواستم حرفی علیه داور و تیم حریف نزنند. 
* بازی با تراکتورسازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
بازی خیلی سختی است. تراکتورسازی در هر پست حداقل 2 بازیکن بزرگ و نامی دارد. هم بازیکنان و هم کادر فنی این تیم در حد قهرمانی لیگ هستند و اتفاقاً مربیان تراکتوسازی هم شناخت خوبی از استقلال دارند. گرچه ما هم از تراکتورسازی شناخت خوبی داریم و هواداران بدانند که ما از این بازی قطعاً دنبال کسب هر سه امتیازش هستیم و همان‌طور که بعد از سال‌ها صبا را در قم شکست دادیم دنبال این هستیم که به روند باخت‌های استقلال در تهران به تراکتور را هم پایان بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pggo6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرفاوی: بازیکنان نکات فنی را انجام دهند 3 امتیاز بازی با پدیده را می‌گیریم