تاریخ انتشار: 1395/05/27 01:04
کد خبر: 267316

قاسمی: برای نتیجه‌ای خوب روی تشک می‌روم/ فرقی ندارد با چه کسی رقابت کنم

ملی‌پوش سنگین‌وزن تیم ملی کشتی آزاد در بازی‌های المپیک گفت: برای کسب مدال طلا مهم نیست با چه کسی رقابت می‌کنیم و برایم فرقی ندارد چون برای نتیجه‌ای خوب روی تشک می‌روم.
قاسمی: برای نتیجه‌ای خوب روی تشک می‌روم/ فرقی ندارد با چه کسی رقابت کنم

به گزارش سرویس کشتی فرتاک ورزشی، کمیل قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به ریو، درباره آمادگی‌اش برای حضور در بازی‌های المپیک ریو گفت: مدتی زمان لازم بود تا به تغییر ساعت و جابه جایی عادت کنیم و این موضوع 2 روز زمان بُرد، اما هرچه به زمان مسابقه نزدیک می‌شویم شرایط بهتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از حریفانش شناخت کافی دارد، خاطرنشان کرد: کشتی حریفانم را دیده‌ام و نقاط ضعف و قوت آنها را می‌دانم. امیدوارم روز مسابقه هم برنامه‌ای که مربیان برایم در نظر می‌گیرند را اجرا کنم.

آزادکار کشورمان درباره ناکامی‌های کشتی فرنگی تصریح کرد: به عنوان یک ایرانی از باخت هموطنانمان ناراحت می‌شویم بویژه از کشتی، اما ما کار خودمان را می‌کنیم و امیدوارم موفق هم شویم.

قاسمی در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی براینکه اگر این اختیار را داشتید دوست داشتید با چه کسی روبرو نشوید، عنوان کرد: برای کسب مدال طلا مهم نیست با چه کسی رقابت می‌کنیم. برایم فرقی ندارد چون برای نتیجه‌ای خوب روی تشک می‌روم.

دارنده مدال برنز المپیک لندن همچنین درباره اینکه برخی از فرنگی‌کاران از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده‌اند و برنامه شما بعد از المپیک چیست گفت: در این باره بعدا تصمیم می‌گیرم. در حال حاضر از مردم می‌خواهم برایم دعا کنند تا نتیجه خوبی در المپیک بگیرم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjd96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدال طلای پرتاب دیسک زنان برای کرواسی