تاریخ انتشار: 1396/05/18 17:21
یوسف بهزادی در صدر؛
کد خبر: 190064

بررسی دروازه‌بانان لیگ یکی در پایان هفته اول(جدول)

در پایان هفته اول رقابت های لیگ یک 8 دروازه بسته باقی ماند.
بررسی دروازه‌بانان لیگ یکی در پایان هفته اول(جدول)

 هفته اول مسابقات لیگ یک گرچه 15 گل داشته و هفته کم گلی بوده اما آمار دروازه بان های حاضر در لیگ بسیار خوب بوده است و درخشش خوبی در هفته اول داشتند. بسته ماندن 8 دروازه (چیزی حدود نصف تیم ها) گواه آن است که کارهای دفاعی در لیگ یک به خوبی اجرا می شود و برای مربیان این لیگ کم گل خوردن بسیار اهمیت دارد.

با بررسی دروازه بانان حاضر در لیگ یک همراه فرتاک ورزشی باشید:

1. یوسف بهزادی/ نفت مسجدسلیمان

یوسف بهزادی دروازه بان فصل قبل نفت مسجدسلیمان که با نظر مثبت محمود فکری در این تیم ماندنی شد در هفته اول فوق العاده حاضر شد و وی علاوه بر آنکه توانست دروازه تیم خود را مقابل تیم ماشین سازی تبریز بسته نگه دارد، موفق شد یک پنالتی نیز از حریف بگیرد تا نقشش نسبت به سایر بازیکن ها پر رنگ تر باشد.

2. گلرهایی با یک کلین شیت

در رتبه دوم برترین گلرهای لیگ یک بازیکنانی وجود دارد که در هفته اول موفق شدند کلین شیت کنند و نیم نمره برای خود به ارمغان بیاورند. دروازه بانانی همچون محمدرضا قویدل، محمدرضا وفایی، وحید مهدی خانی، مجتبی روشنگر، رضا حیدری، حجت صدقی و مهدی اسلامی که همگی موفق شدند کلین شیت کنند و میلاد احمدیان نیز به دلیل مهار پنالتی و تک گلی که مقابل بادران خورد، با نیم نمره در این جایگاه قرار می‌گیرد.

3. مغموم‌های لیگ

در رتبه سوم برترین گلرهای لیگ یک 7 دروازه بان قرار دارند. میکائیل ایمن تراج، مهرداد بشاگردی، سعید ابراهیم پور، وحید اصغرزاده، آرمان شهداد نژاد، وحید عزیزی و سجاد بیرانوند دروازه بان هایی هستند که در هفته اول مسابقات لیگ یک، یک مقابل حریفان خوردند و نیم نمره منفی گرفتند و در جایگاه سوم این رده بندی قرار گرفتند.

شرح جدول:

دروازه بان های حاضر در لیگ به ازای کلین شیت در هر بازی موفق به کسب نیم نمره مثبت می شوند، در صورتی که در جریان بازی نیز موفق به مهار ضربه پنالتی شوند یک امتیاز مثبت دریافت می کنند، هر گل خورده نیز نیم نمره منفی برای گلرها به همراه دارد.

نویسنده و طراح: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pngqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته ی سوم لیگ یک+پوستر

سه بازیکن نفت مسجدسلیمان تمدید کردند
اختصاصی| نقل و انتقالات لیگ یک؛